onsdag den 7. november 2012

Lækre sager fra Cath Kidston!!

Det har jeg fået købt mig en del af her på det sidste.

Adlibris.com har nemlig fået rigtig mange fine ting hjem fra Cath Kidston og uanset hvor meget du bestiller, kan du få det leveret fragtfrit, så det er svært ikke at blive fristet af alle de skønne farver.

Jeg har købt de smukke Cup cakes forme, Labels & Stickers og deres smukke brev papir og noget andet godt, som først lige er kommet på lager, men det er på vej til mig, så jeg skal nok vise det, når det lander...

Brev papiret har jeg en ide med, som jeg nok skal vise jer, så snart jeg har fået det lavet...

I kan se hele udvalget Her!












5 kommentarer:

  1. De er smadder søde...synes at cupcakes ser dobbelt så gode ud i de forme..:-)

    Susi...kan du på en enkel måde forklare mig hvordan jeg får indlæggene flyttet op i kategorier under headeren?

    Mine unge mennesker her hjemme har så forygende travelt med arbejde i øjeblikket så vil ikke forstyrre dem.
    Du er jo ved at være en hel ekspert efterhånden...så tænke om ikke du havde nogen fif.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Smukke ting - man bliver så fristet på din side hver dag ;0) God bedring! Knus Anne

    SvarSlet
  3. Sikke en masse søde ting!! Kender ikke rigtig mærket Cath Kidston, men kan se det er noget jeg hellere må se an! :P

    Rigtig fine ting :)

    SvarSlet
  4. Hej Susi
    Hvor er det sjovt .... Jeg har også fået en hel masse Cath Kidston hjem...*smil*
    Viser det også i dag... Spændt på hvad du finder på ... Nu har jeg jo tingene liggede...

    Har nu også selv et par projekter på bedding.. Så kig med...

    Kh og knus
    Loppe

    SvarSlet
  5. Det er fine ting, som jeg godt kunne komme i tanker om at købe :o)

    Knus Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.