fredag den 16. november 2012

Lækre delikatesser og Jule godter...

Sad lige og kiggede  inde hos Gabrielles.dk og blev så lækker sulten, da jeg fandt ud af, at hun havde fået lækre sager hjem fra selveste Claus Meyer...

Han laver altså nogen lækre sager  ham Meyer...

Nu er julegløggen bestilt, så mangler jeg bare en god opskrift på æbleskiver....

Der var også mange andre lækre delikatesser til Julebordet.... så kig forbi, hvis i er blevet fristet i finder det lige Her!

Gabrielles.dk har også fået en dejligt udvalg af det lækre Kusmi the, har allerede købt den populære Jule te og glæder mig til at få hul på den...

Kom også lige forbi siderne med Søde Sager, det skulle jeg vist ikke have gjort, for nu sidder jeg her og trænger så meget til en af Karamel Kompagniet´s lakrids karameller med Læsøsalt...

Husk!! i kan bestille en Jule advents kalender til den i holder af hos Gabrielle.dk
Der er tre forskellige at vælge imellem, i kan se dem allesammen Her!

Ønsker jer alle en dejlig weekend...











2 kommentarer:

  1. Kære Susi
    Skønt med søde sager. Er også vild med med karamellerne fra Karamel Kompagniet. De forsvinder hurtigt hjemme hos os ;-))

    Gabrielles.dk har så mange skønne ting <3

    God week-end til dig også

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte

    Ja! Der er så mange lækre sager derinde, så man kan købe sig fattig.

    Men også altid super gode tilbud :-)

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.