mandag den 26. november 2012

Lav dine Muffins forme Til Lys...

Hvis i  har nogle af de fine muffinsforme fra Greengate eller andre i skabet, så har jeg en sød ide, som i måske kan bruge...

Ideen kom, da jeg stod og manglede lidt hyggelys på min køkkenhylde.

Så jeg fandt min stjerne udstadser frem og klippede nogen fine stjerner i, så man kunne se lyset ud igennem.

Jeg har fyldt groft salt i bunden, så lyset kom lidt op i højden, så kan man bedre se det smukke lysskær..

Nemt og lige til og så ser det rigtig sødt ud, når de er tændt.

Ville også være rigtig søde på Julebordet...

Håber i kan bruge ideen :-)








20 kommentarer:

  1. Gode idéer falder ALTID i god jord, Susi.
    Tak for det, de er rigtig søde.
    Knus Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Frøken Larsen :-)

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  2. De er rigtig fine :-)

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte

      Håber du kan bruge ideen søde.

      Knus Susi

      Slet
  3. Super idé - jeg har faktisk præcis en æske forme fra Greengate stående, så det må prøves :)
    Herligt at jeg stødte på din blog - den skal følges :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia

      Så må du igang med udstadseren :-)
      Nemmere kan det ikke være.

      Knus Susi

      Slet
  4. Sød og nem idé ;=) Knus Anne

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Tak Barbros, de passer lige til dine smukke farver i dit fine lille hus:-)

      Knus Susi

      Slet
  6. Rigtig fin idè, søde... det må jeg prøve af her til jul, vil pynte i køkkenet...

    Knus Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Helle de kun passer perfekt i dit fine køkken :-)

      Håber vi ses på Fredag...

      Knus Susi

      Slet
  7. Super søde, dem må jeg da prøve at lave :-)
    Knus Anette fra "Fru Pedersens have"

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Anette de er jo lige til at gå til.

      Knus Susi

      Slet
  8. De er søde og nemme at gå til.
    Dejligt at du er kreativ :o)

    knus Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Nu begynder det at hjælpe på det , det er også snart længe siden sidst.

      Glæder mig til at se dig :-)

      Knus Susi

      Slet
  9. De er super søde Susi - du er SÅ kreativ og fyldt med gode ideer!!!:)
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  10. adorable!
    I'll be happy if you check out my blog too=)

    SvarSlet
  11. Hvor er de flotte Susi, og sikke en fin juleblog du har fået dig ;-) Rigtig god weekend...knus til dig

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.