onsdag den 14. november 2012

Ideer til Julepyntningen...

Det ikke noget særligt, men alligevel gør det bare en hel masse.

Hos Gabrielles.dk kan i købe de fineste vedhæng fra Walther & Co som i kan pynte en stage, en lanterne, et gammelt glas, en klokke... Ja! Jeg kunne blive ved, de er enkle og pæne og pynter næsten på hvad som helst,  i kan finde dem Her!

Har i lyst til at pynte med lidt mere, eller er i ikke lige til den røde Jul, så har hun også nogen fine hjertevedhæng, som i finder Her! man kan også sætte begge to sammen med et rødternet stykke bånd om et gammelt henkogningglas glas, det ser rigtig hyggeligt ud...

Og er i lige som jeg helt vilde med Walther & Co, har hun fået et skønt udvalg hjem af alle deres fine sager, som i kan se Her!

En anden sød og billige ide, er at pakke 6 lys ind i gavepapir og evt. pynte med en gammel/ ny blonde og et af de fine vedhæng, det ser hyggeligt ud og have liggende på et fad..

Jeg er så småt begyndt, så lige pludselig kommer der lidt billeder på bloggen, som i måske kan blive inspireret af ..


Ha´en rigtig dejlig dag derude..


















20 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt...
    Bliver så meget i julestemning nu hvor i begynder rundt om i blogland, men med 2 piger i huset der ikke helt har tidsfornemmelsen endnu, må jeg hellere vente....
    For hvorfor må Mor få nisserne frem når julekalenden ikke må åbnes endnu??!! :-)

    Men så har jeg noget at glæde mig til...

    Ha´en dejlig dag

    Knus fra Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise

      Ja! Det kan jeg godt forstå, så bliver de alt for utålmodige de kære små...

      Men der er jo også tid nok, jeg skal bare lave lidt hverdag pga. min sygdom, kan jeg ikke bare gøre det hele på en dag, som jeg kunne engang...

      Det også meget hyggeligt at gå stille og roligt med det og lige pludselig er huset pyntet alligevel :-)

      Fik ikke sagt Tak til dig fordi du linkede til min blog i dit indlæg med poserne, det varmer rigtig meget...

      Du må også have en dejlig dag..

      Knus Susi

      Slet
  2. Svar
    1. Hej Barbara

      Det er et kegle spil med seks soldater i som jeg har købt på Maileg Lagersalg for en tre-fire år siden.

      De er så fine, dem kunne de godt lave igen.

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  3. Hvor ser det hele altså hyggeligt og indbydende ud. Du kan sandelig sprede julehygge med dine dejlige billeder.
    Jeg meget vild med dine trommer. Vil du fortæller hvor de er fra ?
    Knus Hanne

    SvarSlet
  4. Hej Hanne

    Tak skal du have..

    Trommerne er fra IB LAURSEN og kan bla. købes hos Fruhygge.dk

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Jeg må straks på jagt.
      Skal da love for at du får skabt nogle behov, med dine smukke og fristende billeder ;))

      Slet
    2. Hi Hi...Ja! der er mange smukke sager her til Jul...

      Tak for din hilsen søde.

      Knus Susi

      Slet
  5. Bliv endelig ved med at vise billeder af alle de smukke juleting. Det er dejligt med nye ideer og inspiration.

    Kunne godt bruge den store potte du har købt til juletræet. Har ikke kunne finde ud af hvor stor den er i diameter. Har du mulighed for at måle din? :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  6. Hej Birgitte

    Den vil du også blive rigtig glad ved...
    Den måler 34 cm i dia og 34 cm i højden og er super flot...Også med et oliventræ med lyskæde på....

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Dear Susi,
    wonderful pictures!!! I love the colours and the things you show!!! And the little soldiers, so sweet!!!

    Knus, Birgit

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear Birgit Thanks for your sweet greeting and Thank you for being so sweet to stop by.

      Have a lovely evening

      Hugs Susi

      Slet
  8. Det ser vildt skønt ud - skønne billeder! Ville også godt have fat i nogle af de søde flag fra Walther & Co, men gider ikke give 55 kr. i porto, så jeg må se om jeg er heldig at komme forbi en butik der har dem. Há en dejlig aften. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, skal nok tænke på dig ang. vedhæng...

      Du må også ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  9. Tusind tak for dit svar omkring den store potte. Det var pænt af dig at måle den :-)
    Jeg elsker at købe lidt nye juleting hvert år - så den store potte kunne jo være en af dem :-))

    Ha' en rigtig god dag Susi
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  10. Hej Birgitte

    Det var da så lidt..
    Ja! Man kunne købe sig fattig i alle de smukke sager.
    Men jeg er sikker på du bliver kisteglad for den potte og jeg tror snart de er revet væk....

    Også god dag til dig smukke!!

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Hej Susi

    Dejligt med lidt juleinspiration fra dig, glæder mig til meget mere :-) jeg elsker at følge med i din blog, det er altid de fineste billeder du får lagt på din blog.

    De er bare såååå fine de der vedhæng fra Walther & Co., de er ikke særlig dyre, men det bliver det jo desværre når man skal betale portoen oveni - øv øv.

    Må jeg spørge hvor du har købt det fine gavepapir med de røde harlekin-tern? det er da bare for skøøøønt.

    Mange knus og kram fra Lotte

    SvarSlet
  12. Hej Lotte

    Tak for din hilsen :-)

    Ja! De er så fine de vedhæng og til en god pris.

    Portoen kan man jo desværre ikke slippe for, men det kan jo ske, at man bliver fristet af lidt andet på siden....den hænder lidt for ofte for mig ;-))

    Papiret er fra Ib Laursen og noget, som jeg fik lov og købe nogle meter af i en butik, hvor jeg så det...

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Er også fuldstændig skudt i de små soldater ... men de fås nok ikke nogen steder ;0)

    SvarSlet
  14. Nej! De er nok svære at opdrive, men måske kan vi lokke Maileg til at lave dem igen . Knus susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.