tirsdag den 27. november 2012

Heldige Mig!!

Jeg har nemlig igen vundet en Give Away hos søde Tine, som har bloggen Millevanille.

Vandt en fin bordløber og et fint viskestykke i Julerød med prikker, passer jo lige her hos  mig i denne skønne Juletid.

Med i pakken fik jeg en ekstra gave, et fint armbånd og et smukt pudebetræk i hør med flæser fra H&M smukke hør kollektion, som i finder
Her !

Tusind Tak til Tine for de fine sager :-)

Hvis i er til den Franske stil kan jeg varmt  anbefale jer at smutte forbi Mille Vanille, der oser bare af hygge og gamle smukke sager...

Ha´en dejlig dag derude...




16 kommentarer:

  1. Hej Susi
    Stort tillykke til dig <3
    Sødt af Tine at sende lidt ekstra med :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde..
      Ja! Hun er så sød hende Tine <3

      Så varer det ikke længe før vi skal hygge og, glæder mig så meget.


      Knus Susi

      Slet
  2. Heldige dig :-) Og tillykke med gevinsten, det er sørme en sød Tine pige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte og ja! Det er dejligt med sådan en fin pakke :-)

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  3. Hvor er du heldig. Tillykke med den fine gevinst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig ja! Det var en skøn pakke at få med posten :-)

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  4. Hej Susi

    Tak for de fine ord og tak for rosen og link :-)

    Dejlig dag fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Smukke

      Det manglede da bare, endnu engang Tak for de fine sager, du er alt for god af dig <3

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  5. Tillykke med de fine ting,
    og de passer til din jule-blogbaggrund også *GGG*

    knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ja! De passer perfekt til det hele.

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  6. Tillykke med den fine gevinst - dejligt når heldet tilfalder én ;0) Fortsat dejlig aften. Glæder mig til at besøge dig på fredag ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  7. Heldige dig,:o) tillykke med de skønne sager , har stadig tilgode at vinde , men så skal jeg nok til at "spille" noget mere , he he, har kun deltaget i en give away,,,,,, meeennn vil da til at gøre det noget mere. Det er så hyggeligt. kram Merete

    SvarSlet
  8. Flott premie, og midt i blinken for deg ;-)
    Premien jeg vant inne hos deg er nå laga og kommet i posten, men jeg kan dessverre ikke vise den fram enda - det skal jo være julegave ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlet
  9. Stort tillykke Susi..:-)
    De passer da perfekt ind hos dig de røde prikker og det hvide er da også skønt.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  10. Tillykke, dejligt at vinde noget her i blogland. Og den passer da perfekt til det hele :) knus

    SvarSlet
  11. Hej Susi..
    Omsider kunne jeg komme ind på din side...
    Den er " tung " at trække ... men NU lykkedes det !!

    OG NØØØØJ hvor er den bare blevet fin !!

    SKØN SKØN SKØN

    Knus og kh Loppe

    SvarSlet



Hvis du har lyst til at se flere pasteller, så kig meget gerne forbi min anden blog Sommerhusliv Hele Året.
Du finder den Her!

http://sommerhusliv.blogspot.dk/

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi