tirsdag den 27. november 2012

Heldige Mig!!

Jeg har nemlig igen vundet en Give Away hos søde Tine, som har bloggen Millevanille.

Vandt en fin bordløber og et fint viskestykke i Julerød med prikker, passer jo lige her hos  mig i denne skønne Juletid.

Med i pakken fik jeg en ekstra gave, et fint armbånd og et smukt pudebetræk i hør med flæser fra H&M smukke hør kollektion, som i finder
Her !

Tusind Tak til Tine for de fine sager :-)

Hvis i er til den Franske stil kan jeg varmt  anbefale jer at smutte forbi Mille Vanille, der oser bare af hygge og gamle smukke sager...

Ha´en dejlig dag derude...




16 kommentarer:

  1. Hej Susi
    Stort tillykke til dig <3
    Sødt af Tine at sende lidt ekstra med :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde..
      Ja! Hun er så sød hende Tine <3

      Så varer det ikke længe før vi skal hygge og, glæder mig så meget.


      Knus Susi

      Slet
  2. Heldige dig :-) Og tillykke med gevinsten, det er sørme en sød Tine pige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte og ja! Det er dejligt med sådan en fin pakke :-)

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  3. Hvor er du heldig. Tillykke med den fine gevinst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig ja! Det var en skøn pakke at få med posten :-)

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  4. Hej Susi

    Tak for de fine ord og tak for rosen og link :-)

    Dejlig dag fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Smukke

      Det manglede da bare, endnu engang Tak for de fine sager, du er alt for god af dig <3

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  5. Tillykke med de fine ting,
    og de passer til din jule-blogbaggrund også *GGG*

    knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ja! De passer perfekt til det hele.

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  6. Tillykke med den fine gevinst - dejligt når heldet tilfalder én ;0) Fortsat dejlig aften. Glæder mig til at besøge dig på fredag ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  7. Heldige dig,:o) tillykke med de skønne sager , har stadig tilgode at vinde , men så skal jeg nok til at "spille" noget mere , he he, har kun deltaget i en give away,,,,,, meeennn vil da til at gøre det noget mere. Det er så hyggeligt. kram Merete

    SvarSlet
  8. Flott premie, og midt i blinken for deg ;-)
    Premien jeg vant inne hos deg er nå laga og kommet i posten, men jeg kan dessverre ikke vise den fram enda - det skal jo være julegave ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlet
  9. Stort tillykke Susi..:-)
    De passer da perfekt ind hos dig de røde prikker og det hvide er da også skønt.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  10. Tillykke, dejligt at vinde noget her i blogland. Og den passer da perfekt til det hele :) knus

    SvarSlet
  11. Hej Susi..
    Omsider kunne jeg komme ind på din side...
    Den er " tung " at trække ... men NU lykkedes det !!

    OG NØØØØJ hvor er den bare blevet fin !!

    SKØN SKØN SKØN

    Knus og kh Loppe

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.