onsdag den 21. november 2012

Give Away!

Den er desværre udsat til imorgen, men jeg lover den er værd at vente på.

Husk hvis i skal være med, kan i kun deltage, hvis i har en Google konto, den er nem at oprette og ganske gratis, er desværre blevet nødt til at lave den sådan, efter jeg har fået oprettet svar funktion på mine kommentarer, ellers vil jeg blive spammet konstant...

Imens vil jeg lige gøre lidt reklame for min nye blog, som hedder "SommerhusLiv"

Bloggen har jeg oprettet fordi jeg ofte mangler et sted, hvor jeg kan vise alle mine billeder i større format, syntes nemlig selv, at det bliver meget flottere og nemmere at se detaljerne, når de er oppe i den størrelse...

Håber i har lyst til at følge mig, det vil jeg blive rigtig glad ved :-)

Og hvis i lægger den på jeres blogrulle, gør jeg selvfølgelig også det med jeres, bare lige skriv en kommentar derinde, om at i har tilføjet den, så tilføjer jeg jeres...

Ha´en dejlig aften allesammen...



11 kommentarer:

  1. Så venter jeg spændt til imorgen(:

    Jeg vil kigge forbi din nye blog med det samme, og jeg sætter den på min blogliste(:
    Håber, du vil sætte mig på din(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det lyder dejligt og jeg har selvfølgelig lagt dig på min blogrulle :-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Lyder spændende med den nye blog. Har lagt den ind som fast læser og glæder mig til at følge den.

      Slet
    2. Hej Tanja

      Det jeg rigtig glad for, har du selv en blog, så jeg kan sætte den på min blogrulle ?

      Ha´en dejlig aften

      Knus Suis

      Slet
    3. Godmorgen. Ja, jeg har en blog. Jeg er helt ny så jeg øver mig stadig, men synes det er rigtig hyggelig. Min blog : www. Forendenafenblindvej.blogspot.com. Rigtig god dag til dig.

      Knus Tanja

      Slet
  3. Det forstår jeg ikke hvordan du kan sige det med at man skal have en goggle konto ???

    alle kan vel skrive bare de oplyser deres mail adr. i svaret.

    Mener du ikke en blogspot konto istedet for ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis

      Når du har en blogspot konto, så har du automatisk oprettet en Goggle konto, så dem der ikke har en blog, skal oprette en Google konto for at logge ind og skrive en kommentar.

      Ha´en dejlig aften

      Knus Suis

      Slet
  4. Hej Susi. Skøn ekstra blog du har, den glæder jeg mig til at følge. Du udlever jo mine drømme ;D
    Tak for din kommentar omkring min blog-opgraderings-situation. Nu blev jeg lidt nysgerrig...hvordan kunne du nøjes med at betale en gang? Jeg bliver nu trukket 3.11 us$ (+evt bank-gebyr) hver måned. Helst ville jeg jo betale et engangsbeløb. Jeg spørger dig, fordi du har en smuk blog, der også er meget fyldig...altså med mange billeder og det er jo billederne der laver "balladen".
    Knus fra Lene

    PS: så nogle rigtig fine jule-glas-kugler, der lige passede til din stil og tænkte på dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene

      Tak søde håber du har lyst til at lægge den på din blogrulle, så skal jeg nok lægge din på :-)

      Jeg har skrevet til dig inde på din blog ang. betaling af plads :-)

      Det lyder spændende med julekugler i min stil <3

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet
  5. Glæder mig til at se hvad det er for en Give Away der kommer i dag.

    Håber du får en dejlig dag og jeg kigger ind igen senere, på din skønne blog og ser hvad du har fundet på <3.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Birgitte
      Ja! Det bliver lidt spændende, men kan afsløre at det er noget man kan spise :-)

      Sætter den igang i eftermiddag..

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.