mandag den 12. november 2012

Få lavet din egen kage opsats!!

Kan i huske min fine Greengate opsats, som jeg viste jer forleden dag.

Jeg søgte bagefter på nettet efter nogle stænger til at lave dem af og fandt en fin butik, hvor i kan købe dem til rimlige penge, så kan i jo selv komme igang med at lave en.

Min kære mand har bare brugt et alm. murebor, men man kan også investere i et glasbor, hvis man syntes det er bedre....

Eller i kan få butikken til at lave den for jer, hvis i selv kommer med tallerkenerne. det da genialt og jeg syntes prisen er rimlig.

I finder butikken DPH Trading og priserne  Her! 

Som i kan se, har jeg fået svar funktion på min blog og det har jeg drømt om længe, men der er en ulempe og det er, at nu kan man kun kommentere, hvis man har en Google konto, så jeg håber det går...

Jeg kan nemlig ikke lave det anderledes, hvis jeg vil have den svarfunktion, for så vil jeg blive spammet konstant...

Husk!!  i er altid velkommen til at sende mig en mail :-)

Vil lige fortælle jer, at min blog slog alle rekorder igår, jeg havde nemlig besøg af ikke mindre end 2435 læsere...Det da for vildt!!!! At have så mange besøg på en dag :-))))

Men det viser bare, at der er mange ude i verden, der er vilde med Maileg, som jeg jo også selv er...

Tak for hvert et besøg, det er så dejligt :-))))




Her kan i se min statistik over besøg på min blog , den sidste uge...


16 kommentarer:

  1. Hej Susi

    du lage en kommentar hos mig med spørgsmål og hvis du ikke lige får kikket tilbage så spurgte du om noget jeg har lavet et indlæg om det her http://belladotte.blogspot.dk/2012/11/fa-en-mail-nar-nogle-skriver-en.html

    ha en dejlig dag :)

    og super godt gået med alle dine læser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak for hjælpen søde Helle.

      Ha´end dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  2. De er så skønne de opsatser - din kære mand kan da også alt :-) Flot trafik som du har på din blog, tror ikke det er pga. Maileg men fordi du har en skøn blog :-)
    knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Han er en dejlig mand :-)

      Tak for de søde ord.

      Knus Susi

      Slet
  3. Tak for tips om opsats. Dine er så fine, og jeg er sikker på, at mange vil prøve noget lignende.

    Det er vel nok mange besøgende. Det er vist noget, der forpligter :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Den blev rigtig fin, husk og sig til hvis du skal have lavet en søde.

      Ja! Jeg må vist hellere komme igang, men den trafik der er her :-))


      Knus Susi

      Slet
  4. Hold da op, Susi. Stort tillykke:-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kate

      Tak skal du have :-)

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  5. Det er bare smart at man nu selv kan lave lige den opsats man vil ;0) Tillykke med de mange besøgende - det er jo en skøn side du har, så det kan jeg godt forstå ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  6. Hej Anne

    Ja! Jeg syntes det genialt, også hvis man har nogen gamle tallerkener, som man er ekstra glad ved...

    Tak skal du have, det helt vildt at så mange kigger forbi lille mig ;-)

    Glæder mig til vi snart skal ses..

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også rigtig meget til vi skal ses ;0) Synes nu også at du var heldig med den røde opsats til de billige penge - den er bare så sød her til jul - men jeg er jo altid langsom når der er sådanne bud! Knus Anne

      Slet
  7. Kære Anne

    Jeg skal nok holde øjne og øre åbne, så du kan få dig sådan en.

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hej Susi
    Den er helt vild flot din opsats - er vild med sin sammensætning af tallerkenerne :-)
    Det er en skøn blok du har og det er dejligt du sætter link på siden, så vi alle kan få glæde af dine ting du finder <3 tusind tak for det.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  9. Hej Birgitte

    Ja! Jeg erv også selv helt vild med de to tallerkener sammen, det var nemlig svært at vælge hvilke nogen jeg skulle bruge..

    Tak for de søde ord :-))og rigtig dejligt du kiggede forbi..

    Ha´en dejlig dag søde..

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hej

    Vil lige fortælle at man i Tiger kan købe opsats for 30 og så skille den ad. Det er lidt billigere end at købe hos dhp :)

    SvarSlet
  11. Linket er her: http://www.tiger.dk/tigers_bolighus/koekken/kageopsats_1000392.html

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.