tirsdag den 4. september 2012

Nye Lamper

Har jeg ikke fået, men jeg har købt en ny stofledning i babylyserød, så nu kommer der lidt farve på de ellers neutrale lamper fra BTC som kan købes her hos Frk. Mage findes som både bord, hænge, væg og standerlampe i flere størrelser, en lampe for livet...

Jeg har gået i et stykke tid og tænkt om jeg skulle skifte dem ud, men de giver bare sådan et behageligt lys, så det endte med en ny ledning istedet for og jeg er sikker på, de bliver rigtig fine i badeværelset, når det står klar.

Kenneth fik lagt de sidste gulv fliser igår, så nu skal de lige tørre et par dage.

Så skal der fliser på bordpladerne og så skal der males vægge og træpaneler og så skal han igang med selv at snedkere låger og skuffer, samt male dem, så det tager lidt tid endnu.

Glæder mig så meget til at det står klar og jeg kan sætte det hele på plads igen.

Ledningen har jeg fundet hos Design Me som havde den på tilbud til 199 kr
Den findes i et væld af farver...





4 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig kväll:)
    Utlottning hos mig...nu kan du vinna en av mina designade tegelpannor!
    Ha det gott!
    Kram Emma

    SvarSlet
  2. En super god måde at forny sine lamper på :) Er sikker på Jeres badeværelse bliver vildt lækkert.
    Ha' en dog dag
    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Super fine lamper - det ville sørme da være ærgeligt at skifte dem ud - jeg er sikker på en ny ledning giver lamperne nyt liv :-)

    SvarSlet
  4. super ide .. det blir' godt ;0)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.