mandag den 12. marts 2012

Rice Lagesalg!

Så tøser!! nu der lager salg hos Rice igen her i den kommende weekend.
Det er bare så træls det altid kun bliver holdt i Odense, de kunne godt komme en tur til Aalborg eller Viborg
så vi andre også kunne komme med.

Der er lidt langt at køre helt til Odense.

Men til alle jer der bor i nærheden, så er det jo bare om at komme afsted og jeg er slet ikke misundelig...smiler...



Klik på billedet, så kan i bedre se hvad der står!!


Så vil jeg lige benytte lejligheden til at sige Tusind Mange Tak for alle de skønne stemmer, som i har givet mig i konkurrencen hos Ellos.

Til jer der stadig ikke har stemt og har lyst til at støtte mit bidrag, kan jeg kun sige STEM BARE STEM....
I kan stemme HER!

Jeg har fem billeder og i må meget gerne stemme på det billede, som der har flest stemmer eller allesammen, så bliver jeg bare endnu mere  glad....

7 kommentarer:

  1. Hej Susi.
    SMILER. Jeg synes også altid lagersalg og lign. er langt langt væk. Synes også altid blogtræf ligger i den anden ende af landet, og jeg har ikke kørekort. Ikke så nemt at lokke Gemalen med til blogtræf :-))Måske jeg skulle lave mit eget engang, så er transporten jo ikke så lang :-))

    ÆV ÆV ang. de muffinsforme, jeg var ellers inden på jeg ved ikke hvor mange netbutikker for at finde de skønne forme fra "Greengate", og så er de ikke fra greengate :-)))))))))

    Rigtig god aften til dig
    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Hej Anette

    Ja! det er så træls og ja det kunne være så hyggeligt med et sommer blogtræf, det må vi kunne arrangere uden mænd:-)))

    Skal nok se om jeg kan finde nogen til dig...
    Så sender jeg en lille pakke:-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej Susi, nu bor jeg tæt på Aarhus og her sker der næsten aldrig noget på lagersalgs-fronten ØV! Synes altid det er i Herning (Maileg), Odense (Aspegren og Rice), Rikki Tikki og Falby (et sted nord på) - og der er alt for lang vej! Knus fra Anne

    SvarSlet
  4. Hej Anne

    Ja! det kan de ikke være bekendt.
    Men næste gang der er Maileg udsalg, så må du med ellers skal jeg nok tage bud med.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Ja øv at Rice lager salget ligger i Odense, for os kommer der lige broen oven i også er det lige pludselig ikke billigt mere....blog træf....gad også godt vi må finde på noget hvis du alligevel en dag er ovre og besøg familien....

    SvarSlet
  6. Hei! For en hærlig blogg du har! Med alle de deilige fargene!:)Tusen takk for at du vil følge meg:) Jeg følger absolutt deg også,og jeg er kjempeglad for at jeg er her inne :)Her finner jeg masse inspirasjon!:)

    SvarSlet
  7. Hej Loppe

    Ja! det vil jeg tro:-)
    Der ligger ind i Løkken, som vi var oppe og besøge forrige år.
    Men tror du jeg kan huske hvad det hedder.
    Men det ved du nok..smiler..

    Dejligt det nåede helt frem.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.