tirsdag den 7. februar 2012

Tandstikker a la´ Cath Kidston

Kan i huske de fine tandstikker fra Jyske, som jeg tryllede med til Jul.
Ellers kan i se dem Her!
Nu har jeg tryllet lidt igen, men denne gang gik det lidt hurtigere.
De fik tre gange hvid vægmaling og da de var tørre, satte jeg servietter på med decoupagelak.
Nu har jeg de sødeste tandstik´s  holdere klar til foråret.
Tandstikkerne koster en 20 ér i Jyske, der er fem styk´s i hver pakke.
Kunne også være en sød og billig ide til festbordet.










11 kommentarer:

  1. Super god ide med serviet decoupage Susi :)
    Tak fordi du altid er så sød at dele!
    Må hellere huske en pakke tandstikker næste gang vi kommer ind til jysk...

    Smil fra Pia

    SvarSlet
  2. wauw endnu engang en gode ide til brylluppet ;O)
    tak SUSI

    SvarSlet
  3. Pia-

    Det var da så lidt, er kun glad for i kan bruge mine ideer.

    Mille-

    Ja! de ville være søde på jeres bryllups bord, så du må igang.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. KJempefine!!
    En god ide til festbordet ja:)

    SvarSlet
  5. De er da bare blevet så søde- så kan man også være bekendt at have dem stående fremme. Knus. PS: tak for fødselsdagshilsen

    SvarSlet
  6. Line-

    Ja! de blev rigtig fine.

    Heidi-

    De står også rigtig fint på min tallerken række nu.
    Du må igang med at lave nogen:-)
    Tak i lige måde, håber du havde en dejlig dag...

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Kære Susi

    Hvor er de bare yndige, hvor får du alle de ideer fra?
    Du er bare så god til at sætte farverne sammen.


    Kram Cecilie

    SvarSlet
  8. Cecilie-

    Tak for dine altid søde kommentarer
    Håber du kan bruge ideen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. søde ide .. har stadig nogen liggende fra jul, hvor jeg "efter-abede" dine trommer ...

    SvarSlet
  10. Hej Merete

    Du må igang igen:-)


    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.