onsdag den 15. februar 2012

Lamper fra Heico.

Dem må jeg altså lige vise jer!!
De har så mange søde lamper og de nyeste er kanin babyerne, er de ikke bare nuttet?
Har tidligere vist de to lyserøde svampe, som jeg måtte eje og dem er jeg så glad ved.
Men den lille hvide kanin baby skal jeg helt sikkert give mit første barnebarn, når jeg er så heldig og kan kalde mig Farmor.
Det bliver så hyggeligt og jeg håber der kommer mange børnebørn.
Heico lamperne er set hos Lirumlarumleg.dk og hos ElsasHem.se



Der bliver lige lidt stille på bloggen de næste par dage, min mand fylder nemlig 40 år idag,
så nu er han ved at være voksen:-)
Skal selvfølgelig nok trække de heldige vindere i min Give Away imorgen, skynd jer at deltage, i kan nå det endnu.


12 kommentarer:

  1. Vilka underbara lampor! Och vad mycket färg det var här, det gillar jag ! :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  2. ...det bliver da dejligt når du bliver farmor med tiden - og ikke mindst tillykke med din handymand - hygge til jer.

    SvarSlet
  3. fine fine lamper..ejer selv flere af svampelamper :-) tillykke med manden, 40 år ingen ælder :-)

    SvarSlet
  4. Suuk... De er så fine (0:
    Tillykke med manden din (0:

    SvarSlet
  5. Tillykke med manden Susi Håber i får en dejlig dag, skal i holde fest ?

    Lækkre Søde Lamper :-)

    Knus Sisse

    SvarSlet
  6. Så söta så!! Särskilt den lille killen i kanindräkt :)

    SvarSlet
  7. Tillykke med manden - håber at I får en skøn dag! De er super søde de lamper. Knus Anne

    SvarSlet
  8. Ja! er de ikke bare søde.
    Er bare helt vild med den baby kanin.

    Tak for alle jeres søde hilsner.

    Lige nu tager jeg en slapper indtil næste hold kommer.
    Vi holder ikke noget særligt idag bare åbent for dem der har lyst til at kigge forbi.
    Festen holdes først til sommer.
    Så skal Kenneth holde herrefrokost i motorcykel klubben, så der bliver nok gang i den.

    Ha´en fortsat dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. de lyserøde svampelamper er supersøde! Jeg ville også gerne have en, men var lidt i tvivl om, hvor jeg skulle have haft den, så det er ikke blevet til nogen endnu:) tillykke med manden, håber i får nogle rigtig festlige dage:D
    Skabet forbliver i den gråblå farve - det passede faktisk perfekt sammen med mit musselmalede service:)
    Fortsat rigtig god aften til dig søde,

    Mange knus fra Pia

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med Kenneth, ja nu må han siges at være kommet i de voksnes rækker...:-)
    Jeg var lige ved at købe en lyserød og lysblå lampe til mine små oldebørn..men min datter sagde at de har allerede så mange lamper. Hun har nemlig købt de gamle ole lukkeøje lamper som er svære at få tag på.

    God fødselsdag..:-)

    Hej fra Lisbeth

    T

    SvarSlet
  11. Tillykke med manden din...
    mon ikke I/ han havde en dejlig dag

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.