tirsdag den 14. februar 2012

Lys med Blomster

Drømte om forår i luften, så jeg gik igang med at klippe blomster ud af mine Millie White servietter fra Greengate.
Dem har jeg nu sat på hvide lys fra Rema med decoupage lim.
Og vupti...så ligner de en million.
Sidst jeg lavede dem, var der nogle som kom med en ide om at varme en ske op og smelte lyset og derefter sætte servietterne på.
Men jeg har brugt denne metode mange gange og det lugter ikke og der går ikke ild i dem, de smelter lige så fint med stearinen.
Men det bestemmer man jo selv.
Syntes bare jeg ville vise hvor søde de blev.

De søde jordbær som ligger på fadet er hæklet af Julie med Bloggen Muselberg, hun er bare dygtig til at hækle.
I kan finde opskriften Her!










17 kommentarer:

  1. Jeg er da helt vild med din smukke blog!!!

    Happe Valentine :)

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor romantisk ;0)
    Mon ikke det vil se fint ud med et af de lys i dine fine urtepotter.
    Hvordan har du sat det på lyset hvis du ikke har brugt en varm ske?
    Blev lidt i tvivl om det er den metode du har brugt eller ikke.
    Rigtig god dag ;0)

    SvarSlet
  3. He he - jeg skulle lige til at spørge om det samme som Julie ;-)
    De er super søde og en god billig idé.
    Hav en go' dag :)

    SvarSlet
  4. Marianne-

    Så behøver jeg ikke at gentage hi hi...
    Tak for din hilsen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Blomsterne minder lidt om det du lavede med tapetet til dit vægur - du er og bliver en superromantiker

    SvarSlet
  6. Hej Mille

    Ja! der er vist lidt af en romantiker i mig...
    Det tapet jeg brugte til mit ur er fra Pip.

    Ha´en fortsat dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Åhh det ser så varmt og forårsagtigt ud. Igen en god ide fra dig med servietter på lys, og til overkommelig pris. Det er også en fin gave ide til en veninde eller værtinde. Jordbærene er lige prikken over i'et :)

    SvarSlet
  8. Sari-

    Thank you.
    Have tried unsuccessfully to write a comment from you.
    But when you do not have Pop Up I can not, unfortunately.
    And that's just about to make me mad.

    Helle.

    Ja! det ville være en rigtig sød værtinde gave.

    Ha´en fortsat dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. I.p-

    Tak skal du have.
    Det er jeg glad ved.

    Julie-

    Det glemte jeg lige i farten, det er skrevet nu.

    Ha´en forsat dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hvor er de søde Susi, ja sådan kan man ikke købe, men så er det godt man kan lave dem selv sad lige at tænkte på Lille danmark er utroligt kedligt hvad angår Farver både i det ene og andet Køkken ting Hvid SORT RØD Eller stål der mangler de indkøber at lære noget bare se Tyskland Og sverige England

    de kan bare spørge Os Ikk :-))
    knus Sisse

    SvarSlet
  11. Sisse-

    Tak skal du have..
    Ja! lille Danmark halter langt bagud hvad angår ting til indretning og de nyeste varer på hylderne.
    Talte med en fra Bahne en dag, da jeg ville høre på en varer.
    Hun fortalte, at hun havde arbejdet i Tyskland og alt det de kunne købe der kom først til Danmark to år efter.
    Det er mærkeligt for jeg syntes danskerne har en god smag...
    Tror simplkthen ikke de har mulighed for at købe det hjem.
    Lidt underligt.
    Hun viste mig kataloget og der var det ikke i, så det må være leverendørene der ikke vil sælge det til Danmark.
    Det må indkøberne snart gøre noget ved...

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Ja de er da bare super søde:0)
    Måske skulle jeg prøve kræfter med decupage en dag - med al den inspiration du giver er det ihvertfald ikke ideer jeg mangler - smiler

    SvarSlet
  13. Gårdejerinden-

    Du må igang med decoupagen.
    Det er jo så nemt at få noget til at ligne en million.

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Så nydelig! Det var lurt å klippe ut de blomstene fra serviettene. Så yndig. I det hele tatt vakre bilder på bloggen din. Masse inspirerende å se. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlet
  15. Hej och tack för titten hos mig. Vill du att jag kollar vad det kostar att skicka en rosa pall`? Vilken fin blog du har! Här måste jag stanna en lång stund:) Kram J

    SvarSlet
  16. Hej Susi,

    Jag är så glad att du har blivit följare hos mig och jag har hittat hit till din underbara blogg. Blir följare hos dig direkt så jag hittar hit fler gånger.

    Hoppas att du har haft en bra alla hjärtans dag.

    SvarSlet
  17. Susi, maler du bare decopage limen oven på servietten?

    Knus Anja

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.