lørdag den 17. september 2011

Stiklinger af dine Pelargonier.

Igår fik jeg klippet mine Pelargonier godt ned.
De fyldte efterhånden også begge stue vinduer.
Men inden jeg planter dem i nyt jord.
Har jeg sat dem i en kande, så jeg kan nyde dem et par dage længere.
Dem der er sat i kanden er bare fra to af mine blomster.
Hvis du ikke lige har prøvet det med at tage stiklinger af dine Pelargonier, så kan du se hvordan man gør det Her.
Jeg laver rigtig mange hvert år og sparer på den måde rigtig mange penge, når sommeren kommer.







6 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk fått meg to Mårbackaplanter som jeg har tatt som stiklinger, og de er så fine. Dem er jeg veldig stolt av, men disse var flotte!

    Unn :)

    SvarSlet
  2. Ser helt bestemt meget hyggeligt ud.

    SvarSlet
  3. Er innom for å ønske deg en fin fin lørdag. Klem fra Elin♥

    SvarSlet
  4. rigtig godt at lave sine egne pelargonier,det er nemlig rigtigt at man kan spare mange penge , og sjovt er det også , men desværre har jeg ikke mulighed for at opbevare dem ,enten er rummene for varme eller også får de frost i drivhuset ,og mit atelier er for lille til det også skal rumme potteplanter,så en høj lys kælder ville her være ønskeligt her , men jeg har bare et lille nyt doblhus........

    SvarSlet
  5. Håber ikke det er gået for meget ud over dem ud mod vejen. Det ser så syggeligt ud ude fra vejen når man går forbi.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.