onsdag den 21. september 2011

Ny Kost.

Ja! nu har jeg så hørt den der med, at jeg er klar til at flyve afsted til Bloksbjerg.
Men det er jeg altså ikke, for jeg bryder mig ikke om at flyve.. hi hi..
Så min nye kost skal kun bruges på vores veranda...
Kosten har fået en lille forvandling.
Den er blevet malet lyseblå og fået fine hvide prikker.
Prikkerne har jeg lavet med Avery´s Markeringprikker,
kan fås i flere størrelser og som kan købes ved de fleste boghandler.
Så har kosten fået to gange vandbaseret lak.
Og til slut har jeg sat rødt post snor på, istedet for det kedelige hvide der var.
Det er limet fast ovenpå det hvide med tekstil lim.
Hvis i har lyst til at lege med prikker, på f.eks æsker eller andet sjovt, findes de i mange farver.
Men! hvis man vil lave prikkerne billigere, tager man bare de prikker, som der bliver tilbage i jeres hulmaskine.
Når i har lavet huller eller stjerner...
Der findes jo efterhånden mange forskellige mønstre.

Sådan så den ud inden jeg gik igang.

Med det kedelige hvide bånd.




Sådan ser prikkerne ud.

9 kommentarer:

  1. Hej Susi
    Hvor er den blevet fin.
    Knald god ide med de prikker.
    Skal vist have tømt min hulmaskine for prikker.....

    Kram Celine

    SvarSlet
  2. Så har man set det med!!! Du er så kreativ! Fed idé!

    SvarSlet
  3. Den er blevet super fin ♥
    og så er jeg vild med den måde du får redigeret dine billeder - det ser fedt ud. Må have det afprøvet en dag med mere tid ;0)

    SvarSlet
  4. Så kreativt ;) Den ble skikkelig søt synes jeg.
    De knappene jeg har brukt på blomstene får jeg ikke tak i lengre, de ser ut til å være utsolgt....
    Men jeg har sendt en forespørsel om det er mulig å få dem inn i butikken igjen. Om det skulle skje, skal jeg gi deg beskjed :)
    Så kan jeg jo sende deg noen i posten.
    Liker så godt den røde og hvite snoren du bruker. Må få tak i det neste gang jeg handler i hobbybutikken. Ha en fin kveld.
    Klem fr Tine :)

    SvarSlet
  5. Den er blevet rigtig fin Susi :) Ja, man skal finde sig i /høre meget bare fordi man har en kost. Og ik andet så kan du flyve på den med stolthed nu <3
    Knus fra mig
    Tina

    SvarSlet
  6. Da jeg så overskriften "Ny kost", var min umiddelbare tanke: "Nu rabler det da helt for Susi, hvis hun ikke kan finde på andet at blogge om end en KOST(!!!)"...

    Men jeg var jo nysgerrig nok til at kigge forbi... og det var vist meget godt! Jeg indrømmer nemlig blankt, at idéen med Avery-prikkerne + lak er genial(!) og pludselig gav indlægget jo mening. Super godt tip!

    BTW: Jeg har både KOST (købt i Provence) og KAT (godt nok kun til "låns"), så... Hmmm... bør jeg være urolig? ;-)

    *BREDT SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  7. Hej Celine og Musse

    Tak for jeres altid søde ord.

    Hej Merete.

    Det er altså rimlig nemt at lege med billederne i Photoscape, vil gerne hjælpe dig en dag...

    Hej Tine

    Det kunne være så dejligt, hvis du kunne skaffe de knapper, de er super flotte.
    Tak for din søde kommentar.

    Hej Tina

    Tak søde Tina...

    Hej Lisbeth.

    Tak fordi du kiggede forbi.
    Håber du kan bruge ideen.

    Knus Susi

    Ogs

    SvarSlet
  8. Hej igen Susi,

    Så lige Tilonino skrev noget ang. knapper... Hvis det er de knapper hun har på blomsterne i sit "banner", der henvises til, så har jeg set nogle i samme stil (rød/hvid-ternede) på eBay.com.
    Vil du ha' den eksakte webadresse, så send mig lige en mail lisbet(snabel-a)lisbet.dk, så sender jeg den til dig.

    *KNUS* fra Lisbet

    PS. Tak for hilsen på min blommemarmelade. Du skulle altså prøve den. Den er SÅ nem at lave og super lækker, og jeg er sikker på, den vil smage skønt på noget af det lækre brød du bager! :-)

    SvarSlet
  9. gud hvor er det smart fundet på, og virklig fint!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.