tirsdag den 15. februar 2011

Gratis opskrifter.

Til alle jer der er vild med at hækle og strikke.
Har jeg lige fået anbefalet en lækker hjemmeside Drops Design med Gratis opskrifter lige til at printe ud.
Så tag lige et kig derind, der er rigtig mange skønne sager.
Jeg har jo købt et par bøger og havde store drømme om at lære at hækle.
Men det går ikke så godt, mine fingrer kan desværre ikke holde ordentligt fat, så det bliver vist ved tanken.
Rigtig træls, når der er så meget flot man kan hækle.
Men så håber jeg, der er nogen der vil hækle for mig på bestilling, der er jo så mange dygtige piger, der bare kan det der...


7 kommentarer:

  1. Takk for tipset, nå skal tante bli informert! hehe, jeg har nemmelig ikke kreativiteten til dette.. Kunne ønske jeg klarte det.. Detter helt ut etter første settning :-) Ha en flott dag videre!

    SvarSlet
  2. De virkade vårdukarna är sköna! Själv är jag lite dålig på att virka men skulle vilja lära mig...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlet
  3. Ja de har virkelig mange gode opskrifter, de havde også den skønneste julakalender med en opskrift til hver dag :)

    SvarSlet
  4. Skøn skøn blog :o) Her vil jeg helt klar følge med..
    Knus Camilla

    SvarSlet
  5. Enig med deg. En super side. Finner ofte tips og ideer der.
    :) Susanne

    SvarSlet
  6. Så Susi så går turen til OUH har lige talt med en læge de vil gerne lige tjekke ryggen/bækken Knæ da ryggen jo er ødelagt i forvejen.Du høre nermere.Takker for din søde hilsen.Kram Else

    SvarSlet
  7. Hej Susi. tak for tippet. Jeg har lige hæklet en lyserød flacon efter det viste mønster, dog ikke i original-garnet. Hvis du kunne tænke dig flaconen, så send mig din adresse og den skal blive din. Hilsen Lene Søholm (LH10@PC.DK)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.