torsdag den 21. januar 2016

Nyt til tallerkenrækken...

Hertil morgen har jeg hygget mig lidt med mine nye Greengate sager fra www.finenordic.dk, www.shop-teglgaarden.dk og www.flotskrot.dk .

Min tallerkenrække er nu opdateret med det skønne Marie fra Greengate, er totalt vild med den smukke serie...

Marie passer så smukt til Simone og den gamle Denise, som jeg søger med lys og lygte, så sidder du derude og har noget til salg, så send mig endelig en privat mail...

Selvom det nye er utroligt smukt, så vil jeg altid elske det gamle Greengate.


Ønsker jer en dejlig dag og tak fordi du kiggede forbi.
























3 kommentarer:

  1. Det ser super-lækkert ud <3 Er striberne på den store MArie kande lyseblå eller lidt mint-agtige?

    SvarSlet
  2. Der er bare ikke noget mere smukkere end en stor tallerkenrække fyldt med skønne pasteller 🌸

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.