onsdag den 22. januar 2014

Klar til hyggetur...

Nu har jeg nemlig fået den nye Greengate køletaske, den er så smuk i den nye serie
"Summer White".

Jeg har indtil flere af Greengate køletasker og de bliver flittigt brugt, lige så snart vi skal ud og køre langt, så er den pakket med lækkerier, vi skulle jo nødig sulte og tørste undervejs ;-)

Køletasken har jeg købt hos Gabrielles.dk Her!
Min smukke nye termoflaske "Mimi Pale Blue" fandt jeg hos Møllegaarden.dk Her! 

Den er smukkere end smuk, lige før jeg ikke nænner den skal i brug :-)

Mit melamin er noget af det gamle i serien "Wendy Pale Pink" fra  sommer kollektionen 2011.

Den passer så flot til den nye serie....














6 kommentarer:

  1. this design from Grenn Gate is so pretty and your Photos are wonderfull.
    kind regards
    Meli

    SvarSlet
  2. Mums skønne sager og dejlige billeder :0) Knus Anne

    SvarSlet
  3. Smukke billeder.
    Det nye GreenGate "Summer white" er så flot <3

    Rigtig god aften til dig og familien.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  4. Z chęcią przygarnęłabym wszystko :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.