mandag den 18. marts 2013

Vinder af min Give Away!!!

Undskyld! jeg er så forsinket med min Give Away idag, men det har været en heftig men dejlig dag idag.

Har været på Sygehuset med min søn og svigerdatter som venter barn til August, min svigerdatter skulle scannes idag og de ønskede at se hvad der gemte sig derinde...

Så vi har været ude og købe det første sæt lyserøde tøj, for de venter nemlig en dejlig lille Prinsesse :-))))

Det var lige et sidespring, så nu må jeg heller komme igang.
Lodtrækningen er forgået via min Random tæller, men jeg sidder ved min søns computer, så jeg kan desværre ikke kopiere et billede af den, men håber det er okay...

Den heldige vinder blev Katrine Gunnersen med nr 57 håber du bliver glad for søde Abby hun vil meget snart være på vej hjem til dig, hvis du lige er sød at sende mig din adresse.

Tusind tak til søde Gabrielles.dk for endnu en skøn gave, håber du har lyst en anden gang og tak til alle jer der deltog, håber i har lyst til at lege med ved min næste Give Away, som snart er på trapperne....


Follow my blog with Bloglovin

13 kommentarer:

  1. Altid spændende med scanninger - tillykke med den lille prinsesse ;0)
    God aften
    Kram

    SvarSlet
  2. tillykke til den heldige vinder :) og til den kommende prinsesse-farmor :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med den kommende lille prinsesse.... O selvfølgelig også til den heldige vinder.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  4. Tillykke med den lille prinsesse - så er det lovligt at gå amok i lyserødt ;0) Selvfølgelig også tillykke til den heldige vinder ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  5. Tillykke til jer begge (farmoderen og vinderen:-))

    SvarSlet
  6. Gratulerer så mye Katrine :-D Med søte Abby <3

    Å gratulerer så mye til den kommende bestemor :-D En prinsesse på vei!!! Nå må du ikke bli helt tullete da Susi ;-)Det hadde jeg blitt!!!! Gleder meg på dine vegne :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  7. Stort tillykke til den heldige vinder af Abby !
    Og stort tillykke til den kommende farmor !
    Knus Jane

    SvarSlet
  8. Så spennende med ei lita prinsesse da - lyserødt må jo være midt i blinken for deg :-D

    Klem Siv

    SvarSlet
  9. Tillykke Katrine med den flotte kanin :-)

    Tillykke søde med prinsessen <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  10. Gratulerer så masse med begivenheten som skjer i august. Tenker du gleder deg masse:)
    Gratulerer til vinneren av din give-away.

    så må jeg bare si hvor fine dine Greengate egg er! Nydelig dekorert!!

    Ønsker deg en fin tid fremover.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlet
  11. Kære Susi,

    Hjertelig tillykke med den kommende prinsesse. Kan virkelig se det for mig, hun bliver dejligt forkælet..

    Kram Tina

    SvarSlet
  12. Tak for alle de søde hilsner, glæder mig så meget og kommer helt sikkert til at forkæle hende alt for meget :-)

    Hvis du ser denne kommentar Katrine Gunnersen, så kan jeg ikke sende dig en mail, for den retur, så jeg håber du følger med og kan se du er den heldige vinder :-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.