mandag den 8. oktober 2012

Fineste stel fra Ib Laursen.

Det fik jeg med pakke posten i fredags og i bliver bare nødt til at se, hvor smukt det er.

Stellet er en nyhed hos Ib Laursen og findes i mange dele, så man kan dække det smukkeste bord.

Det er helt hvidt med en smuk rose i sart lyserød og hedder "Cottage Rose" 

Fik helt lyst til at sommeren kom tilbage, så jeg kunne dække et fint bord i haven, det kunne bare have været hyggeligt, istedet for det her kedelige efterårs vejr...

I kan se mange flere nyheder fra Ib Laursen Her i deres nye katalog..

Jeg spammer jer lige med en masse billeder, da jeg syntes det var svært at vælge...
Er bare helt vildt forelsket i det smukke stel....


















5 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at du vil samle på det, for det er da så smukt.
    Jeg elsker roser både ude og inde :o)
    Knus Vibeke

    SvarSlet
  2. Hvor er det södt ...
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Meget smukt og romantisk! Knus Anne

    SvarSlet
  4. rigtig fint stel. Jeg tænker bare hvor gør du af det......
    Jeg har også hverdags tallerekner og gæste tallerkner og min farmors stel (engelske the stel med fine violer)
    men syntes altså det kniber med pladsen..Jeg tænker du har jo også alt det GG og så det fra konfirmationen..hvor gør du af det,søde??

    SvarSlet
  5. Åh så fint dette var Susi!!:)
    Og du er så god til å ta nydelige bilder!!
    Ha en flott kveld:)God klem fra meg:)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.