onsdag den 16. maj 2012

Ny stol til Maileg.

Det nemlig ikke kun mig der er blevet forkælet med nye stole.
Min Maileg kaniner har også fået en ny "Tolix" stol den ligner helt vildt og er bare så sød.

Jeg bestilte kun en enkelt, da jeg ikke havde set den i virkligheden, men der er bestilt en mere.

Stolen fås i tre farver hos Møllegaarden.dk 

Jeg købte også den nye barnevogn med kalecher , den har været udsolgt længe og er nu på lager igen, den er bare så sød.

Min small  kanin Sandra er blevet forkælet med en ny kjole, så hun er ens med Esmaralda og min baby kanin, som endnu ikke har fået navn.( det er pigerne som kommer her i huset, der døber dem og giver dem navne, det er så hyggeligt).

Så der er barnedåb næste gang en af pigerne kommer på besøg...

Husk min Give Away fra Gabrielles.dk det er en Greengate lykke pakke til en værdi af 500 kr.


Trækkes imorgen, så i kan stadig nå at deltage Her!









6 kommentarer:

  1. Hej Susi.
    SMILER, ja selvfølgelig skal kaninerne også ha nye stole.
    Vi har også bestilt nye spisebordsstole, dog i en helt anden stil( Skal nok vise dem frem). De kommer på fredag, og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften :-))
    Hvor er du sød, at kigge efter krus.
    Jeg vil gerne købe dem af dig, men synes ikke du skal ha alt det bøvl med at sende 2 krus. Hvis du orker, at sende, kan jeg lave en bankoverførsel til dig. Men også helt ok, hvis du selv vil beholde dem.
    Rigtig god aften til dig fra mig.
    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Så søde de er kaninerne i ens kjoler. Og stolen er bare vidunderlig.
    Jeg har også barnevognen med kaleche, men har altså fortrudt jeg ikke købte den røde, men nu er det så længe siden, at jeg har vænnet mig til den. Tror jeg giver den til vores kommende barnebarn, jeg må præge hende, så hun også bliver Mailegfan, kan da ikke blive så svært ;) Knus til dig..

    SvarSlet
  3. Hej Anette

    Det lyder spændende med nye stole.

    Krusene er til dig fra mig, men jeg ser lige om ikke jeg kan få fat i lidt flere, så sender jeg dem til dig:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød Susi :-))))))))))))

    SvarSlet
  5. Hej Ditte

    Ja! er de ikke bare yndige, er vild med den kjole, syntes farven er så smuk.

    Mon ikke du får præget dit lille barnebarn:-)) det bliver så hyggeligt når Han eller hun kommer til verden.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. ❤vildt sød stol . Jeg anede ikke man kunne købe møbler til den lille kanin ❤stolen gad jeg godt eje .....

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.