onsdag den 21. juli 2010

Gammel kravlegård.

Se lige min gamle kravlegård jeg har fået af min søster.
Er helt vild med farven, den er bare så skøn og passer perfekt til mit Maileg.
Tror jeg skal ha´Kenneth til at lave en bund til den, med noget flot tapet i bunden.
Men lige nu har han travlt med at lave en låge til vores veranda og endnu en espalier til den ene side på verandaen, så vi får lidt mere læ deroppe.
I nat kunne jeg ikke finde ham og troede han var kørt efter en alarm på hans arbejde.
Men nej! han havde lagt sig ude på verandaen på bænken, da han var ved at omkomme af varme i soveværelset.
Den er godt nok også lummer...


2 kommentarer:

  1. I love Maileg !!! ♥♥♥
    Beatiful playpen.
    Jarka

    SvarSlet
  2. Så søt lekegrind da :-) Det høres deilig ut å kunne legge seg på verandaen når det blir for varmt ute :-D Dessverre plages ikke vi med at det er for varmt nå :-/

    Ha en flott sommerkveld og klem fra Siv

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.