lørdag den 7. november 2009

Nu varer det ikke længe før julepynten kommer frem...




Det begynder at krible i mig, når jeg ser på mit nye julepynt.
Der er bare nogle ting man må eje f.eks Maileg`s noel nisser har samlet på dem lige fra den første nisse kom på marked.
Jeg syntes de er så flotte og tror, at enten kan man ikke leve uden, eller også syntes man de er grimme.
Der var engang en kunde, der hvor jeg arbejdede, der sagde, at hun syntes de lignede Prins Charles,( må indrømme at de ligner ham lidt...)
Mit udvalgte julepynt blev igen i år fra Walther og Co I Love it...
De laver bare så fede ting,det passer så godt sammen med Greengate og Maileg ting.
Prøv lige og se de flotte lyskranse m. flag, lysholderne med trommer og ikke mindst det fine hjerte og stjernen til juletræet, er det ikke bare flot?
Og nyd de fine muffins fra Greengate, dem har jeg fået af min dejlige søster.
Sidder bare og får lyst til at pynte op i aften, men det er vist lidt for tidligt, må hellere styrer mig.

5 kommentarer:

  1. Orv du må ha' mange Maileg nisser så, jeg hold op med at købe de store forrige år - det bliver altså til rigtig mange nisser:-) men det kribler alligevel i fingrene når man ser de nye.
    Sussi

    SvarSlet
  2. Hej Sussi.
    Det har jeg vidst også, kan ikke huske hvor mange jeg er op på.
    Der er bare noget ved de nisser, især i år, med det søde par hun har lavet.
    Så har jeg til gengæld kun købt en i stof, men den er også bare flot( sætter flere billeder på, når jeg skal til at pynte)
    Tak fordi du kiggede forbi.
    Knus fra Susi

    SvarSlet
  3. Hvor fint. ;o) Jeg er også begyndt at snige julepynten frem inde i privaten. Det er en skøn tid der er i vente. ;o)
    Hvordan går det med gangen`?
    Knus Birgitte.

    SvarSlet
  4. Ojojoj vad jag älskar ditt hem och dina bilder!!! Heeelt fantastiska =) Min stil raktigenom!!!
    Kram Lotta

    SvarSlet
  5. Det går lidt stille med gangen.
    Jeg har haft det træls på det sidste min nakke drille med mange smerter, så det er kun min mand der er i gang og han skal jo også passe sit job.
    Men han har støbt nyt gulv med varme i.
    Det blir dejligt, når der kommer fliser på.
    Og pudset væggene en gang, så mangler han kun to gange mere. Så skal der males vægpaneler i lange baner, så jeg håber snart jeg får det bedre, så kan jeg da hjælpe ham lidt.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.