torsdag den 27. august 2009

Flere billeder fra mit køkken.
















3 kommentarer:

  1. Hej Susi. Jeg har tidligere kommenteret Jeres dejlige køkken. Vi indretter selv (endnu bare på papiret) vores nye køkken, og tænkte om jeg må stille dig et par spørgsmål? Hvis det er ok, så send mig et lille vink på min mail:
    nefer@cool.dk
    Venlig hilsen Ditte

    SvarSlet
  2. Hej Ditte.
    Det må du meget gerne...
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Megetr hyggeligt køkken du har! Jeg kan godt lide skænken med hylle over. Og køkkenbordet ser veldig fin ut i størrrelsen - jeg ønsker et som er litt lengre og smalere enn det vi har nu.

    Klem Kristine

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.