tirsdag den 18. februar 2020

Vores køkken

Da vi overtog vores hus i 2000, havde vi allerede store planer til hvordan vores køkken skulle bygges om.

Vi væltede væggen indtil soveværelset, så vi fik et større køkken.
Selve køkkenet blev bygget op i gasbeton med låger og skuffer i gammel stil, som manden selv snedkereret.

Men en dag fik jeg en ide, manden min elsker ikke altid mine ideer :-)

Men jeg fik ham overtalt til og vælte væggen ind til den lille stue/ gæsteværelse, så vi fik et kæmpe køkken og meget mere lys ind i køkkenet.

Alt hvad der er lavet, har min dygtig mand selv lavet, han er og bliver min tusindkunstner.

Det er blevet så godt og vi nyder det hver dag.










































4 kommentarer:

  1. Det ser smukt ud! Og virkeligt imponerende, at I selv har lavet det! Vi har købt os til vores køkken, men vi har alligevel noget til fælles, for vi har også væltet et par vægge og slået 3 rum sammen for at få et meget stort køkken. Det er vi så glade for!
    Mange hilsner fra Nana

    SvarSlet
  2. Drømme hjem ♡ så smukt søde ♡

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.