tirsdag den 13. december 2016

Jule Give Away fra Maileg.dk

Vi kan lige nå endnu en Give Away og jeg er sikker på det er noget de fleste vil elske og vinde i denne søde juletid.

Gevinsten er den søde nissepige og det smukke Maileg skilt, som er sponsoreret af www.maileg.dk.

Det eneste i skal gøre for at deltage i min vores Give Away, er at fortælle mig hvad nissepigen på billedet hedder, så i med i kampen..

Den heldige vinder udtrækkes d 18/12-2016, så det kan nå og komme hjem og holde Jul hos den heldige vinder :-))

Ønsker jer alle held og lykke og en rigtig god dag ....





 

94 kommentarer:

  1. Hun hedder Holga og er noget så sød

    SvarSlet
  2. Så fin hun hende vil gerne vinde 🎄 🎅

    SvarSlet
  3. Holga������ og hun er MEGA fin
    ��❤️��

    SvarSlet
  4. Det er jo Holga, så fin ������

    SvarSlet
  5. Hun hedder Holga og hun er et stort ønske hos mig.

    SvarSlet
  6. Åhhh, hun er jule SKØN og hedder Holga!❤ Hun vil nyde, at bo hjemme hos mig! ❤ Glædelig december!❤❤❤

    SvarSlet
  7. Hendes navn er Holga og hun er da noget så skøn :-D
    Håber at vinde, så hun kan flytte hjem til mig <3

    SvarSlet
  8. Hun hedder Holga den søde nisse ❤️

    SvarSlet
  9. Hun hedder Holga �� krydser fingre for at hun skal bo hos mig ��

    SvarSlet
  10. Hun hedder Holga og er så fin ❤️

    SvarSlet
  11. Hun hedder Holga og ser rigtig sød ud.

    SvarSlet
  12. Det er jo skønne Holga <3 <3 <3

    SvarSlet
  13. Det er allerkæreste Holga❤️������

    SvarSlet
  14. Den smukke nissepige hedder Holga <3 Jeg er helt vild med hendes fine cardigan <3

    SvarSlet
  15. Skønne Holga ❤️❤️❤️❤️

    SvarSlet
  16. Den skønne pige hedder Holga og må meget gerne bo hos mig����

    SvarSlet
  17. Hun hedder HOLGA, hun er bare så fin :)

    SvarSlet
  18. Hun hedder Holga og jeg adopterer hende gerne :)
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Hun hedder Holga , og er super skøn 💜 hun skal være velkommen med skilter i vores maileg hule .

    SvarSlet
  20. Hun hedder Holga. Og vil helt sikkert gerne flytte hjem til mig ��

    SvarSlet
  21. Nissepigen hedder Holga ho ho ho Holga

    SvarSlet
  22. Denne skønhed hedder Holga. Sikker på hun vil elske at bo hos mig.

    Glædelig jul.

    agnete60@gmail.com

    SvarSlet
  23. Hvor er hun smuk �� Hun hedder Holga ��❤️

    SvarSlet
  24. Hun hedder Holga og må gerne bo hos mig

    SvarSlet
  25. det er Holga der søger nyt hjem og det vil vi meget gerne tilbyde hende på Sydfyn, hun kommer ikke til at føle sig alene <3

    SvarSlet
  26. Holga👍🏻❤️Hun er bare skøn,har min første Maileg nisse til gode,og hun ville være en god start.
    Har i år samlet på kaniner ,mus ,trolde og andet Maileg .Og næste år skal jeg igang med nisserne.
    Ville virkelig virkelig gerne vinde Holga og skilt.
    Gæædelig jul til alle .🎅🏻🎅🏻Ho ho

    SvarSlet
  27. Hun hedder holga er er en super flot pige🎄🎄🎄

    SvarSlet
  28. Det er jo Helga pigen👧 hun er da bare så lækker💞 hende vil jeg gerne vinde❤
    Knus herfra

    SvarSlet
  29. Holga er navnet på den fine nissepige :)
    Glædelig jul!

    SvarSlet
  30. Den søde Nisse heder Holga.
    God jul

    SvarSlet
  31. Jamen det er jo skønne Holga ❤️

    SvarSlet
  32. Nissepigen hedder Holga og er så skøn ❤️Elsker hendes trøje minder om min barndom ❤️

    SvarSlet
  33. Hun hedder Holga :-)krydser fingre

    SvarSlet
  34. Holga må gerne flytte ind hos mig ❤️

    SvarSlet
  35. Smukke holga..
    har kun 4 maileg nisser så hun kunne bestemt få en fin plads her i huset ��

    SvarSlet
  36. Holga :) evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  37. Holga
    Glædelig jul
    Vinni.simonsen@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Hun hedder Holga og hun er så fin og må meget gerne flytte ind hos os. Vi lover, at hun vil få det rigtigt godt og en masse nissevenner. Knus fra Anne

    SvarSlet
  39. Hende vil jeg gerne vinde Holga
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  40. HOLGA Velkommen til nissefamilien din i Norge!!

    SvarSlet
  41. Nissepigen hedder Holga og hun er meget velkommen til at holde jul hos mig!
    Glædelig jul fra Christine

    SvarSlet
  42. Den fine nissepige hedder da Holga og hun må altså dælme godt bo hjemme i min sofa. Jeg kommer med gratis gløg og æbleskiver, hvis jeg vinder.;-)
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  43. Den søde nisse pige hedder Holga og hun vil passe så fint ind hjemme hos os .
    Håber jeg bliver den heldige. Vores 2 piger vil elske hende :-) Glædelig Jul .
    Julehilsner fra Malene K.

    SvarSlet
  44. Den skønneste præmie i denne tid, Holga vil helt sikkert så gerne til Bornholm for at bo og holde en skøn skøn jul. Glædelig jul.

    SvarSlet
  45. Jamen altså, som novice i denne verden og stadig helt uden nogle af de utallige lækre maileg nisser m.m. var det en kæmpe fornøjelse at finde katalogerne og støve rundt. Nissepigen hedder Holga... Ret sjovt, når Helle på gammel dansk hed Helga..og vi nok enes om at deles om Hopper he he 😍

    SvarSlet
  46. Hvor er hun fin søde Holga☃️��

    SvarSlet
  47. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  48. Den fine nissepige hedder Holga 🎄🎁⛄

    SvarSlet
  49. Det er søde Holga. Glædelig jul.

    SvarSlet
  50. Her name is Holga ! I think she would love to live in beautiful Canada . Merry Christmas to everyone!

    SvarSlet
  51. Holga den skønne. Hende vil jeg gerne julehygge med.

    SvarSlet
  52. Nissepigens navn er Holga. Hun vil pynte i min reol i stuen :-)

    SvarSlet


  53. Holga er navnet på den skønne nissepige
    Hun er så hjertelig velkommen her i vores lille julehjem❤️

    Glædelig JUL

    SvarSlet
  54. Dear Susi,

    Oh my God, Holga is beautiful! I wish you a nice Christmas- time <3
    Greetings from east coast,
    Mary

    SvarSlet
  55. Holga - og hun må meget gerne flytte hjem til mig. Mine fire børn vil elske hende

    SvarSlet
  56. Nissepigen hedder Holga :-)

    SvarSlet
  57. Ups glemte min mail adresse, kmlynghoejen@os.dk.
    Mvh Mette Lynghøjen

    SvarSlet
  58. Oh, her name is Holga! I know she would love to come to the United States and live in Virginia! So many of the lovely things you show on your blog we cannot get here. lindatuskey@gmail.com

    SvarSlet
  59. Holga er navnet- glædelig jul✨
    dolomedes_spider@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Hej. Den skønne nissepige hedder Holga og vil straks kunne flytte ind i et hvert hjem og derfor også hos mig.
    Rigtig glædelig jul til alle.

    SvarSlet
  61. Sikke en fin nisse Holga <3

    sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  62. Hun hedder Holga og må gerne bo her :D

    SvarSlet
  63. Der bliver sagt Holga, kan jeg se - så det siger jeg også! :D

    caroline-os@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Holga. Rigtig glædelig jul.

    Kh.
    Anne-Marie
    ama@grafvika.dk

    SvarSlet
  65. Sikke en fin give away(:
    Hun hedder Holga.

    Heidi W.N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  66. Hun er så skøn og hedder Holga;)
    Tilde D, dider@brygge.dk

    SvarSlet
  67. Hun er en lille fin Holga :)
    Idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Sådan en fin nissepige. Hun hedder Holga 🎄
    Vmkleffel@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Denne super skønne nissepige hedder Holga ❤️
    Det ville glæde mig utroligt meget at kunne byde hende velkommen i mit jule hjem.
    Super duper jule give away.
    Bbm@lundens.net
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  70. Holga! Uuuuuur goldig und schön. Ich wohne aber weit weg, dann freu ich mich aber trotzdem für den Gewinner. Liebe Grüße aus Österreich Eveline

    SvarSlet
  71. Det er jo HOLGA 🎅🏻🎅🏻🎅🏻 Hun vil passe perfekt ind i mit lille landsby idyl

    SvarSlet
  72. Hvor er hun smuk i sit strik og i sin elegante stil, hun hedder Holga og jeg vil elsker at have hende placeret på mit klaver som står først for i stuen:-)
    Du og dine ønskes en god weekend med en glædelig 4.advent:-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.