mandag den 18. juli 2016

DIY med Marie Pale blue....

Så fik jeg lavet et par lampebetræk og lidt søde blomster af de sidste nye Greengate tekstiler, er vild med Marie serien, den er virkelig smuk, noget af det smukkeste Greengate har lavet længe :-))

Lampefoden er en jeg har fundet brugt og har malet hvid...

Hvis i skulle blive fristet efter en lampeskærm incl. originalt Greengate stativ, så er der 2 stk på auktion i vores Facebook gruppe "Lopper i Pasteller" på Facebook her! 

Vi har også gruppen "Hyggestunder" Hvor vi hygger og deler vores dagligdag med en masser andre søde piger, kig forbi og vær med, det kunne være så hyggeligt :-))

I finder den her! 




Den giver det hyggeligste lys...




Her kan i se alle de søde blomster, som jeg har fået lavet ...


7 kommentarer:

  1. Hej Susi jeg har 2 stk lampe skærme som trænger til udskift hvilke stativ er der under dine
    Knus majse

    SvarSlet
  2. Det er det originale Greengate stativ søde ❤️

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Så smukke skærme du har fået lavet Susi.
    Der har heler ikke været vejr til så meget andet end hygge og kreativitet.
    Super flotte.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare smuk Susi - og vild med det bløde lys, når den er tændt..
    Tror jeg vil kigge lidt nærmere på de Facebook grupper, du nævner ;0)
    Rigtig god dag til dig..

    SvarSlet
  5. Ciao Susy ,
    non ha mai visto delle decorazioni così belle , per me fini ed eleganti!!!
    COMPLIMENTI! !!
    Un abbraccio. ...Carmen ...Milano...Italia

    SvarSlet
  6. Hvor er de skærme bare fine og romantiske. Lige min stil. Tak for dejlig inspiration.

    Lone

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.