mandag den 27. juni 2016

Nyt Greengate katalog vinter 2016...

Så blev spændingen udløst og det nye Greengate katalog er kommet på gaden med masser af nytænkning til både sommerhusstilen og den lidt mere stilrene bolig.

I kan se mere Her!

Jeg personligt er jo mest til sommerhusstilen og så selvfølgelig den smukke nye "Everyday" serie i den røde farve.

Har set kataloget igennem nogle gange og glæder mig allerede til Jul...

Tror jeg får købt mig fattig i det smukke julepynt og tænker på om jeg skal investerer i nyt julestel, det kunne være så flot med den røde eller lyserøde "Everyday" serie og den smukke Mint serie...

Glæder mig til det kommer i butikkerne...

Ønsker jer en dejlig dag derude :-))





























1 kommentar:

  1. Ih det er så fint, og skønt at man kan mixe på kryds og tværs efter smag
    God dag
    Annette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.