tirsdag den 24. maj 2016

Sød gammel taburet...

Sidste sommer fandt jeg to gamle taburetter med rum i på loppen, hende som jeg købte dem af havde selv haft dem som barn på hendes værelse til legetøj og hyggelig ting og sager.

Med det samme jeg så dem, fik jeg en ide om at de skulle friskes op, så der var en til hver af vores børnebørn Sofia og Linus.

Nu er den ene blevet klar, malet med en farveprøve fra Sadolin´s nye forårsfarver.

Skabelonen har jeg fået lavet hos www.rosen-lund.dk, de laver lige den du ønsker og har også færdig skabeloner, både til at klistre eller male på, så kig forbi og se deres store udvalg...

Blomsten er klippet ud af en Marie serviet fra www.shop-teglgaarden.dk ( de har forresten fragtfrit, resten af Maj måned )...

Den er sat på med mat decoupagelak/ lim fra www.panduro.dk


På de nederste billeder kan i se hvordan den så ud, inden jeg gik igang...


Ønsker jer en dejlig dag derude  :-)))





Den smukke Marie pale blue hynde er fra www.shop-teglgaarden.dk











5 kommentarer:

  1. hej Susi
    Hvor er den blevet fin. Du er bare så god til at se muligheder for at forandre genbrug til noget smukt ☺️

    SvarSlet
  2. Nøj den er blevet skøn ..
    Det er da sådan en vores lille pige også mangler :D tak for de altid gode ideer .

    God dag .
    Mvh Didde

    SvarSlet
  3. Er du vimmer Susi. Du er simpelthen bare den bedste til at skabe rigtig sommerhus stemning. Du er intet mindre end genial. Hvor ser den skammel bare bedårende ud.
    Det er simpelthen så smukt og er sikker på dit barnebarn bliver rigtig lykkelig for sit nye magasin.

    Rigtig skøn aften
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Hold nu op, hvor er de blevet SMUKKE <3 Du er super dygtig til det der <3 Knus Gitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.