lørdag den 3. oktober 2015

Rammer af Greengate stof.

I 2005-06 lavede Greengate de smukkeste rammer i stof.

Dem har jeg nu forsøgt og gøre efter i deres nye design, og syntes selv de blev rigtig fine.

Jeg har lavet dem i str 45x19 cm og brugt det pap, som min mand skar ud i til selve hullet i rammen, til også og lave dem i en lille størrelse, de blev også rigtig søde.

Håber i syntes om dem og måske selv har lyst til at gøre dem efter.

Det tager sin tid og manden min har været en stor hjælp, da mine fingre ikke holder til at skære i det tykke pap, så det blev hans projekt ;-)

Men det er det hele værd, de blev så søde..

Tak for ideen til Greengate, håber i en dag vil lave dem igen :-))












5 kommentarer:

  1. Nøj de er fine ❤️
    Ærgerligt man ikke har fingerfærdighed til det

    SvarSlet
  2. Hvor er du dygtig <3 De blev rigtig fine <3

    SvarSlet
  3. De er meget smukke - og det er dejligt med din hjælpsomme mand ♥

    SvarSlet
  4. Så utrolig fine. Jeg kunne godt tænke mig en guide og materiale liste ..

    Knus Didde

    SvarSlet
  5. Beautiful blog !!!! Nice day.Reny

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.