lørdag den 13. juni 2015

Skønne nyheder fra Greengate...

Ja! Nu fik jeg endelig kigget det fine nye Greengate katalog godt og grundigt igennem.

Det endte endnu engang med en ønskeseddel så lang, mig som troede at jeg skulle styre mig denne gang, men det er godt nok svært, når de hele tiden frister med så skønne sager :-)))

I kan allerede nu forudbestille de smukke sager hos ww.Flot-Skrot.dk her! 


www.Flot-skrot.dk har sponsoreret en skøn Greengate/ Tafelgut Give Away på min blog, i finder den her!

Ønsker jer en dejlig Weekend...


I kan se det nye katalog Her!



















2 kommentarer:

  1. Jeg vidste det Sussi, hvis jeg mangler inspiration så skal jeg bare kigge ind på din side. Jeg er ved at lave pigekammer i kolonihaven og der er jo masser af inspiration at hente hos dig.
    Solskins hilsner fra Linda

    SvarSlet
  2. Greengate kataloger er altid farlige at kigge i, og dette er ingen undtagelse :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.