søndag den 19. april 2015

Ny vægreol fra Gabrielles...

For et stykke tid siden, købte vi denne smukke vægreol fra www.chicantique.dk på tilbud hos www.gabrielles.dk

Meningen var fra start af, at den skulle males hvid, da den oprindelige farve ikke lige passer ind her hos os.

Så min kære husbond kom på noget af et arbejde, da han skulle igang med at male alle de små rum, det kostede lidt mere tid end han regnede med.

Den er malet med træ og metal maling med en velour rulle, da han nægtede og male den med pensel ;-)

Som i kan se skal reolen vendes med hyldeknægten opad, men jeg fik en ide om at vende den om og sætte en rundstok på forneden, så jeg kunne få styr på alle mine fine bånd og snore.

Så måtte manden igen ud i skuret og trylle og det blev da bare så godt ...

Nu er der styr på alle mine små fine sager,  det gør jo ikke noget det samtidig ser lidt hyggeligt ud.

Ønsker jer en dejlig dag derude :-))










Sådan så den ud, inden den blev forvandlet :-)



2 kommentarer:

  1. Wauw - hvor er den smuk <3 Tillykke med din fine nye reol og flot arbejde af din dygtige husbond :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.