torsdag den 4. december 2014

Give Away fra Ib Laursen...

Så skal vi igen finde en heldig vinder til en super flot Give Away.

Denne gang har jeg fået en smuk jule lysestage sponsoreret af www.IbLaursen.dk

Ib Laursen kommer fra Ribe i Danmark og startede deres virksomhed helt tilbage i 1971, så de har efterhånden en del år på bagen og gør det rigtig godt, både her i Danmark, men også i det store udland.

I kan læse meget mere om Ib Laursen her!

Er i på Facebook, kan i følge dem her! 

De er også og finde på Instagram her!

Nu til konkurrencen!

Hvis i har lyst til at deltage, skal i bare lægge en kommentar herunder.

Har i ikke en blog, så skriv lige jeres mailadresse, så jeg kan få fat på jer, hvis i skulle blive den heldige ...


Give Awayen trækkes Torsdag d 11/ 12 - 2014







Her kan i se den med lys i ...
( Billedet er lånt på Facebook, fra Ib Laursen´s Facebook gruppe )


40 kommentarer:

  1. Prøver lykken endnu engang.

    Vinder jeg skal min søde Mor forkæles .

    Hilsen Sanne Olsen.

    sanneolsen1456@gmail.com

    SvarSlet
  2. Ville da være fantastisk at vinde denne smukke stage❤️Tak for endnu en skøn Give away Susi 💖

    SvarSlet
  3. Den er super flot, den vil jeg gerne vinde <3 Heldet må da smile til mig på et tidspunkt ;)
    Fin Give away
    Knus Jeannette

    SvarSlet
  4. Oh ja, jeg vil gjerne ha en sjangse til å vinne den fine lysestaken!
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne være med her ♥ det kunne være skønt at vinde den smukke lysestage.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  6. Ib Laursen... er ein favoritt så mye fint.
    Håper på vinnerlykke.
    Ha ei fin førjulstid.
    Klem,

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin! Jeg er sikker på at min kæreste også vil synes om den. Han elsker levende lys :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  8. danke für die schönen bilder!!! liebe grüße von angie

    SvarSlet
  9. <3 En skøn lysestage, og den vil pynte i vores nye hjem.
    Glædelig December knus Conni.

    SvarSlet
  10. Deltager rigtig gerne og krydser fingre for at jeg bliver den heldige :-) Kh Mette

    SvarSlet
  11. huhu susi... very perfect giveaway for my changing... and remember if u ever dont want the blue stuff anymore... im here....... <3 <3 <3 thanks for this wonderful giveaway... love it

    SvarSlet
  12. Prøver lykken igen ;)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  13. Åhhh ja...den er SÅ flot.
    Gav min svigermor en i gave sidste år, og jeg drømmer selv om en.
    Mange hilsner Susan

    SvarSlet
  14. Glædelig december - og jul - til dig og dine :-)

    SvarSlet
  15. Lækkert!!! :-D Den ville pynte så meget hos mig.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  16. Den er vildt smuk, og ville passe perfekt på vore langbord i køkkenet. ❤️ Edelbw@hotmail.com

    SvarSlet
  17. I am happy to join this one. Love it. Have a nice weekend! Alena

    AlenaChovancova@seznam.cz

    SvarSlet
  18. Den smukke stage vil jeg da gerne vinde :-)

    SvarSlet
  19. Må klart have et lod i puljen ;0)

    SvarSlet
  20. Jeg vil rigtig gerne vinde denne smukke stage <3 Min mailadr. er metteboye@gmail.com

    SvarSlet
  21. Hvor er den fin - jeg krydser fingre og håber julenissen trækker mig ;0)

    SvarSlet
  22. Ja men den var rigtig flot og skøn rødfarve..:-)
    Den ville passe godt til mit julebord med grå hørdug og mine fine nye Greengate grå tallerkner..;-)
    Så for en gangs skyld hepper jeg på at julemanden kommer forbi mig..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  23. Nu har jeg jo held i kærlighed, men jeg prøver alligevel ;)

    SvarSlet
  24. Ja så må man jo se om man kan være den heldige, jeg har jo et langbord, så krydser fingre

    SvarSlet
  25. Sikke en flot præmie. Den ville jeg gerne vinde, så jeg krydser fingrene og håber julenissen trækker mig ;-)

    SvarSlet
  26. Flot præmie, kunne jeg da godt tænke mig at ha' stående på bordet juleaften :-)
    ml@g-bro.dk

    SvarSlet
  27. Den har jeg da rigtig meget lyst til at vinde, så jeg gør et ihærdig forsøg. :0) svanenpearl@gmail.com

    SvarSlet
  28. Vil være smuk på julebordet, og lyse smukt på mine dejlige gæster.

    SvarSlet
  29. Den er altså rigtig fin:)
    /Ditte
    Mtm101103@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Den er smuuuuuuuk :-)

    Gode førjulehilsner
    Åse L / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  31. Den vil jeg gerne vinde.
    Glædelig December

    SvarSlet
  32. Den vil pynte i min stue . Måske jeg er den heldige denne gang :kr

    SvarSlet
  33. Håber jeg kan nå med i kampen :D

    SvarSlet
  34. Jeg skal lige hurtig have et lod med i puljen ... Den var da smuttet min næse forbi :-)
    Smuk stage som vil passe perfekt i mit jule hjem
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Flot Give Away, den er da super flot, og skøn farve <3
    lissen123@live.dk

    SvarSlet
  36. Prøver lykken igen. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.