fredag den 12. december 2014

Give Away fra Claus Dalby...

Så skal vi igang igen piger og håber i har lyst til at lege med endnu engang, så vil jeg blive rigtig glad.

Som i nok har set eller hørt, så har Claus Dalby gjort det igen...

Han har udgivet denne smukke "Claus Dalby Jul"  og har været så sød og sponsorerer en til en heldig vinder på min blog.

Til jer der ikke kender Claus Dalby, så er han en af Danmark´s dygtigste havemænd, forfatter og forlægger og har den smukkeste have, som i kan besøge på hans skønne blog her!

4 gange om året holder Claus Dalby Åben have.

Claus trækker lod imellem de indsendte og giver 50 deltager med ledsager, chancen for at nyde hans smukke have.

I kan deltage her!

Claus Dalby er også på Facebook med snart 45.000 følgere.
Har i lyst kan i følge ham her! 

Give Awayen trækkes d 19 Dec klokken 12:00. 

Så i kan nå og nyde den lidt i julen...

Ønsker jer en dejlig weekend derude :-))





27 kommentarer:

  1. Åhh. Det kunne være fantastisk med noget inspiration.

    SvarSlet
  2. Den må jeg have fingrene i

    SvarSlet
  3. Ih, den bog ville jeg så gerne have. Jeg har flere af hans andre bøger, og de er så fine og inspirerende <3

    SvarSlet
  4. Det ville være virkelig dejligt at føje denne bog til samlingen af juleinspiration :0)

    SvarSlet
  5. Vil gjerne delta i giveawayen om boken. Desverre bor jeg for langt unna til å se på hans flotte hage.
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlet
  6. Jeg kender Claus Dalby og har været i hans have :o)
    Vil gerne deltage i denne Give Away ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  7. Åh den ville jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  8. Vil gjerne vinne boken :) mvh Trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Vil være dejlig jule læsning - så ham i formiddag da han lavede is-lygter 🎅🎅🎅

    SvarSlet
  10. Bogen står allerede på min ønskeseddel... "Claus er gud... have-gud" :-D
    X'er fingre og håber.

    SvarSlet
  11. Elsker Claus Dalby..har været inviteret til hans have 2 gange og måtte desværre melde afbud begge gange.
    Har de fleste af hans bøger..men ikke julebogen.
    Så jeg prøver lykken her hos dig..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  12. Åhh den bog gad jeg godt få fingrene i☺

    SvarSlet
  13. Ville eeellskke at få den her hjem til mig ;0)

    SvarSlet
  14. Det er en rigtig spændende bog. Og den er tilføjet på min ønskeseddel

    SvarSlet
  15. Jeg har bladret i bogen hos boghandleren, og den er virkelig lækker, så lækker, at den står på min ønskeseddel. Jeg deltager og krydser fingre XX

    SvarSlet
  16. Høres ut som ei bok å ønske seg.
    Prøver gjerne lykken.

    SvarSlet
  17. Sikke en lækker give away! Jeg følger Claus Dalby både på hans blog og på Facebook og nyder at blive inspireret. Jeg håber, jeg bliver den heldige vinder :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  18. Det er en virkelig god give away..... jeg har endnu ikke været på heldig at få fingrene i den fine bog....og det er en stor fejl. Claus er en af mine største inspirations kilder... og ja grunden til at vi har det haveliv som vi har i dag.
    Mange hilsner og Glædelig jul
    Susan

    SvarSlet
  19. Jeg har allerede bogen, så jeg skriver ikke for at deltage i konkurrencen, men vil blot pippe, at bogen er UNDERSKØN, og vil opfordre alle til at deltage i denne konkurrence.

    Jeg er ikke en gør-det-selv person, men Claus Dalby formår at lave "opskrifter" til julerier som er smukke uden at man behøver at afsætte halve og hele dage til at kreere smukke dekorationer.

    SvarSlet
  20. Oh oh oh ich probier mein Glück, und hüpfe mal ins lostoepfchen. Gruß alex im instagram zuckerschnecke41

    SvarSlet
  21. Ih den vil jeg gerne vinde!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  22. Nøj hvor ville jeg gerne eje den skønne bog :0) Knus Anne

    SvarSlet
  23. Den bog vil jeg gerne vinde :D

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  24. Den bog vil jeg rigtig gerne vinde 😍

    SvarSlet
  25. Skøn bog :-)) krydser finger

    Knus luisa

    SvarSlet
  26. Jeg har fulgt med på nettet og E-bogen som han har lavet sammen to dejlige damer, så jeg har snust lidt til hvor god bogen må være!!! så jeg deltager!!!

    SvarSlet
  27. Den ville lige være noget for min svigermor <3

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.