onsdag den 26. november 2014

Skøn Give Away fra Maileg.dk

Så kan i godt komme til tasterne derude, for her kommer der endnu en flot Give Away.

Denne gang kan den heldige vinde et "Nisse hus" fra Maileg og det er selveste www.maileg.dk der er så søde og sponsorere dette fine nisse advents hus, som sagtens kan bruges hele året, ved bare at skifte nissen ud med en kanin :-))


Erik og Dorthe Mailil startede deres livsstilskoncept " Maileg " tilbage i 1999  og er kendt i hele verden for deres unikke legetøj, nisser og påsketing til børn og barnlige sjæle, som jeg jo nok er en af :-)))

I kan læse mere om Maileg konceptet her!

Hvis i vil besøge deres lagersalg i Herning, kan i stadig nå det.
I kan se åbningstiderne her!

Er i på Facebook, kan i følge Maileg Her!


Det eneste i skal gøre er og lægge en kommentar og HUSK!! Jeres mail adresse, hvis ikke i har en blog.

Den trækkes d. 3 December.
Så i kan nå og bruge den, de sidste tre advents Søndage :-))


Held og lykke allesammen...





Det mig i kan vinde !




54 kommentarer:

  1. danke für die wundervollen bilder und inspirationen!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlet
  2. Den vil være så god til min Sofie.

    SvarSlet
  3. Deltager meget gerne :0) Knus Anne

    SvarSlet
  4. Uha den må da godt bo hjemme hos mig
    Majbrittsen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hvem der bare var heldig 😊
    Jane.r.sorensen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Hvilken herlig mulighed. Håber lykken tilsmiler mig.
    Tak for muligheden, knus fra Ditte

    SvarSlet
  7. Åh, hvor er det fint <3 Jeg har en hel stribe Maileg nisser, der står i kø for at flytte ind ;)

    SvarSlet
  8. Den må gerne flytte ind hos mig <3 Er vild med Maileg jul ;)
    Knus Jeannette

    SvarSlet
  9. Simply lovely and very cute. :-)
    AlenaChovancova@seznam.cz

    SvarSlet
  10. Den er faktisk helt vildt sød! Åh, hvor jeg elsker den. Den ser så sød ud det er helt ufatteligt. Jeg er normalt ikke en stor fan af Maileg, men den her ... Er jeg nødt til at eje.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  11. En god ide som jeg gerne vil vinde.
    pia_siversen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Så fin det er :) krydser finger :)
    Knus luisa y.l.gun@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Flot Give Away og her må jeg være med <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  14. Danke für die schönen Bilder. Maileg ist einfach ein Traum.
    Liebe Grüße aus Köln/Tyskland
    Lisa
    (langen.lisa@yahoo.de)

    SvarSlet
  15. Åh, jeg er med! De to små vil elske at se på nissehuset :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Århhhh den kunne jeg godt sørme godt tænke mig at vinde - det er sååå fint

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  17. Jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  18. Sikke dog en skøn Give Away, Det nissebo vil jeg sååååååååååå gerne eje, det er simpelthen så sødt og et kæmpe ønske fra endnu en barnlig sjæl <3 <3 <3 krydser & håber <3
    Knus Lissen

    SvarSlet
  19. Det ville bringe glæde i det lille hjem, ej hvor er den fin :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  20. Hvor er den fin. Den vil mine piger blive så glad for.

    betinabisp@yahoo.dk

    God dag.

    SvarSlet
  21. Et stort ønske på min ønskeseddel. Vil bruge dette skønne nissebo <3 til at fortælle mange nissehistorier for ungerne. Mette
    Tommylebirger@godmail.dk

    SvarSlet
  22. Den gad jeg VIRKELIG godt at vinde. Jeg ELSKER Maileg :-) :-) Kh Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  23. Den er bare så sød og nuttet,den må gerne komme hjem til mig. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Den er rigtig fin, jeg prøver lykken
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  25. hvor er den sød den vil bo så godt hjemme hos os :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  26. Håber på endnu engang held 😃 maritz.67@hotmail. Com

    SvarSlet
  27. Den måtte gerne flytte ind hos mig og min familie :)

    Linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  28. Det er SÅ fint – det ville vi elske at have her hos os, nok især mine børn :)

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  29. I love maileg :-),beuatiful giveaway
    kristynahrom@seznam.cz

    SvarSlet
  30. Åhhh ja... lige noget for mig.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  31. Hvor er den fin .... Og hvor vil den passe godt ind i min "jeg driller børnene" juleleg.
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Den er bare super fin!
    nanna@mandrup-keld.dk

    SvarSlet
  33. Den kunne bo hos min skønne niece Alberte :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  34. Den vil pynte hjemme hos mig.......
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  35. Vi er vilde med Maileg hjemme hos os, og mine 2 piger ville elske ham her. Så jeg XXX fingre for dem. Tak for en dejlig Giveaway,
    Axx

    SvarSlet
  36. chętnie wezme udział w zabawie
    pearlspaula@gmail.com

    SvarSlet
  37. Det ville sq være fantastisk!

    SvarSlet
  38. Så sødt!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  39. Bare man var så heldig og vinde :))

    SvarSlet
  40. Deltager gerne og xxx fingre :-)

    SvarSlet
  41. Hvor er det sødt! Mangler seriøst julepynt og det ville passe perfekt ind hos os!

    Leark@ofir.dk

    SvarSlet
  42. Det er så fint og vil glæde mine to drenge. hvis jeg var så heldig og vinde :-))

    sanneolsen1456@gmail.com

    SvarSlet
  43. Elsker maileg. Min mor er helt tosset med det, så huset er fyldt med nisserne i løbet af december måned. Dejlige barndomsminder kommer frem hver gang jeg ser en maileg nisse :-)

    julie_2005jkh@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg er vild med Nissehuset :-). Håber, det flytter hjem til mig :-)!

    Gode adventshilsner
    Åse L / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  45. Fine nissehus kom hjem og nyd julen sammen med rensdyret :-)

    Juleklem
    rensdyret2012@gmail.com

    SvarSlet
  46. Oh, I would love to win anything Maileg. I bought the Advent Elf this year and loved him so much that I bought a boy and girl mid sized and then another boy and girl mini pixy. And, I had to buy a little mouse too.

    SvarSlet
  47. Den er så fin.......
    pia_siversen@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Å...dette hadde nesten gått meg forbi .
    Håper jeg ikke er for sen .
    Mine barnebarn og jeg elsker maileg .
    Anne

    SvarSlet
  49. HERE I AM.....THANKS FOR THE OPPORTUNITY....
    KISS LUCIA
    http://ilbrucofurci.blogspot.com
    lucia.saglimbeni@gmail.com

    SvarSlet
  50. Hvor er det fint <3 .. krydser hvad krydses kan :)
    - alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
  51. meget gerne frumarinussen snabela gmail com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.