lørdag den 22. november 2014

Marie Pale Blue fra Greengate...

Så blev det til endnu en opsats, denne gang har jeg bare byttet den røde ud i den røde opsats, som jeg havde i forvejen og erstattet den med Marie Pale Blue, den er så smuk.


Jeg er igang med at pynte og jeg lover jer i bliver spammet med billeder, men det tager lidt tid i år, da min nakke stadig har det træls :-(

Men Jul skal der nok komme i vores lille hjem, så vores barnebarn Sofia rigtig kan få hils på alle Maileg nisserne.


I kan forresten finde mig på Instagram igen, i finder mig her!

Husk! Min Give Away! Som er sponsoreret af www.gabrielles.dk i kan vinde en skøn julemand fra Maileg i finder den her!


Ønsker jer en dejlig weekend derude og tak fordi i kiggede forbi.









4 kommentarer:

  1. Den er så smuk din opsats og dejlige billeder <3
    Rigtig god bedring søde og god søndag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Liebe Susi,
    herzlichen Dank für die wunderschönen Bilder - auch ich liebe dieses hellblaue Marie-Geschirr von GreenGate - leider habe ich nur ein paar Teile davon.
    Viele, herzliche Grüße aus der Windmühle
    Iris

    SvarSlet
  3. danke für die tollen bilder und inspirationen!!! einen schönen sonntag wünscht angie

    SvarSlet
  4. Ser super fint ud - gør absolut ikke noget at du spammer :0) God bedring med nakken. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.