onsdag den 22. oktober 2014

Vind 2 skønne Maileg nisser...

Jeg har været så heldig, endnu engang har jeg fået en flot gave fra www.møllegården.dk, som jeg må udlodde til en af mine følgere, nemlig det skønne Maileg nissepar Magnus og Marie....

Møllegaarden har fået et kæmpe udvalg af året´s Maileg nisser i butikken, så kig forbi...

Hvis det skal være dig, så skal du blot lægge en kommentar for at være med.

Give Awayén Trækkes d 31/10-2014.

Har i lyst til at besøge Møllegården, har de en fysisk butik i Lemvig.

I finder adressen her! 

De har også en Facebook gruppe, som i kan følge her!


Møllegården.dk har et kæmpe udvalg af mange skønne mærker såsom Greengate, Maileg, Ib Laursen, House Doctor, Bloomingville, Krasilnikoff, Nordal, Madam Stolz og mange mange flere.

I kan også altid gøre en god handel i deres Outlet her! 

For alle jer der elsker Greengate, er der en helt special Outlet afdeling Her!


Netbutikken er en af de største i Danmark og sender gerne udenfor Danmark....






70 kommentarer:

  1. Dem ville jeg meget gerne have stående som pynt til jul,så søde.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. De må gerne bo hos mig Søde Susi
    Knus herfra

    SvarSlet
  3. IIIhhhh hvor er de skønne. Magnus og Marie må meget gerne fejre jul hos os <3 Knus Anne

    SvarSlet
  4. Nádherní skřítkové,mám moc ráda Maileg a Vánoce opět budou v duchu Maileg.Krásná a lákavá výhra.
    Přeji pěkný den,Zuzka

    SvarSlet
  5. Hej søde Susi :-) De 2 søde nisser må meget gerne få lov til at bo hjemme hos mig, jeg elsker Maileg nisser <3 Knus Connie

    SvarSlet
  6. De er fine. Krydser fingre :)

    SvarSlet
  7. I want too !!!
    Lovely give away!!!!
    http://swiatoli.pl

    SvarSlet
  8. De må gerne flytte ind hos mig, nej hvor er de skønne :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  9. Hvor er Magnus og Marie fine. Rigtig fin give away

    SvarSlet
  10. De må hjertens gerne flytte ind hos os. Jeg er sikker på, min datter og jeg kan finde nogle rigtig hyggelige steder de kan være. De er simpelthen så skønne :-)

    SvarSlet
  11. lets Christmas mood begins..great giveaway.. good luck to all ! martinazagar7@gmail.com

    SvarSlet
  12. Så sneg der sig lige lidt julehumør ind i mig, for dem vil jeg da gerne kigge på i december måned.
    Tak for muligheden ;)
    Knus!

    SvarSlet
  13. De må meget gerne komme hjem til os at bo - En del af vores julepynt forsvandt i en flytning sidste år, så det er næsten som at starte på ny!
    Måske skulle jeg tage forbi Møllegården?! Jeg bor kun en 20 kms penge fra Lemvig :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Der er fint plads hos mig i min farmors gamle gyngestol :-)

    SvarSlet
  15. I love Christmas and elves from maileg inherent therein
    lovely give away:-)

    SvarSlet
  16. Oh så må man jo melde sig under fanerne. Har handlet hos møllegården, hvor jeg fik et par flotte rugbrødsforme i den smukkeste lyseblå farve. Elsker dem for de er lige til at smide i opvaskemakinen. De har et rigtig flot og meget inspirerende udvalgt og tror jeg kunne købe mig fattig i deres produkter, så håber jeg kan vinde de 2 smukke nisser.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  17. Dear Susi, I really wish such a Pixie to live with me in my house :-D He would have a great life here :-)
    Thank you for this awesome giveaway. Lots of greetings from Czech!

    SvarSlet
  18. Jeg deltager meget gerne(:
    Dem er jeg helt sikker på, jeg nok skulle finde et godt sted til herhjemme.

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  19. De er godt nok fine! :)

    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  20. De skønneste nisser ;-)

    lehto77@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Oh, I wish I will win! :) Hugs! <3
    Syysunelma@gmail.com

    SvarSlet
  22. Ku' man mon være så heldig......... de er bare SÅ fine.

    SvarSlet
  23. Hvor er de søde, dem vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  24. Nydelige nisser, som jeg gjerne vinner!
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  25. Nøj hvor er de flotte... smider helt klart et lod og krydser fingre :-D

    SvarSlet
  26. Her er jeg nød til at deltage, for det er da et sødt nissepar.
    Hvis de kommer hjem til mig skal de sidde på halvmuren mellem køkken og stue og holde øje med det hele.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  27. Hvor er de søde :) Dem vil jeg gerne deltage om :)

    SvarSlet
  28. Tror de vil være fine hos min bror og svigerinde.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  29. Uh det kribler i fingrene for at finde vennerne frem . disse to skønne nye - ville havne i godt selskab, så deltager meget gerne. frumarinussensnabelagmailcom

    SvarSlet
  30. Årrrhhhh Magnus og Marie må meget gerne komme hjem til mig og bo, der vil de få det godt :-) Håber jeg er heldig at vinde.

    Ha' en dejlig dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  31. Wow for en float Give-Away,get er klart jeg blir med,om jeg får?
    Elsker de sjarmerende Mailegnissene,lg utvider mer enn gjerne familien med desse to skjønningene!Vet du hva - jeg fikk en forespørselm på Instagram om jeg visste om nettbutikker i Norge som selger Maileg.Jeg svarte tilbake og nevnte noen,men la til at hos Møllegaarde.dk får du det beste utvalget :)))
    Og det er helt sant,et fantastisk utvalg å velge mellom med alle våre favorittmerker!!
    Og som du er så veldig flink på vise frem!!!!
    Lykke til!

    Toveklem .)

    SvarSlet
  32. Utroligt at det snart er jul! De må gerne komme hjem til mig!

    SvarSlet
  33. Krydser fingre, disse 2 nisser måtte meget gerne bo hjemme hos mig :-) Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  34. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg forære det skønne par til min jule-glade/gale svigerinde, der hvert år knokler for at holde den skønneste julefrokost for hele familien. :) <3

    SvarSlet
  35. Hej Susi !
    Ville elske at fejre julen med Magnus & Marie, de er da for skønne.....Herlig Give Away <3 <3 <3

    Knus Lissen

    SvarSlet
  36. De er så fine og må gerne flytte hjem til mig

    SvarSlet
  37. De skal da bo hos mig i mine skønne piger.

    SvarSlet
  38. Har i nogle år nu ønsket mig de fine nisser fra Maileg, så måske var det nu jeg skulle have dem. En slags jule/barselsgave til mig :) Krydser hvad krydses kan. Randieped@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Åh de må meget gerne flytte ind her på matriklen :D :D
    mordalsgaard@live.dk

    SvarSlet
  40. Jeg skal nok passe godt på dem :-)
    ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  41. Hvor er de bare SKØNNE!

    jyttemami@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Jaaaa jeg vil vinne :)
    mvh Trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Hvor er de skønne <3 dem vil jeg gerne pynte til jul med.

    SvarSlet
  44. Jeg er med :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Sikke en flot give away! <3
    De to skønne nisser må rigtig gerne flytte ind hjemme hos os - jeg er sikker på, at Astrid og Carl-Emil vil passe godt på dem<3
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  46. De skal da komme til Hvidovre til en hvid jul :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  47. Upominek na święta ;)

    http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/

    SvarSlet
  48. Velkommen i Udsholt kære nisser!

    SvarSlet
  49. Hvor er de skønne de kære nisser. Det ville være skønt at få dem hjem til mig :)

    SvarSlet
  50. Næh hvor er de fine. Deltager og krydser fingre 😊

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  51. Åh, jeg elsker Maileg nisser! Jeg ville elske at pakke disse to ud hvert år i december :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  52. De 2 skønne nisser skal være <3lig velkomne her i huset :-)

    SvarSlet
  53. Skønne nisser - de vil være dejlige at kigge på hver dag hele julen !

    SvarSlet
  54. Åhh hvor er de skønne <3 Ville elske at de flyttede ind hos os...
    Kh Susi

    SvarSlet
  55. De er så søde, mine børn har allerede spurgt til hvornår deres store maileg nisser skal op at hænge
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  56. Wauw jeg er dælme med lige med det vums det kunne jeg bestemt godt bruge og XXX alt hva jeg har

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Uhh JA JA JA! :D

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  58. Skønt nissepar der kan varme november op, så vi er klar til december.
    jlene855@gmail.com

    SvarSlet
  59. Hvor er de bare fine

    Jeg har næsten ingen julepynt, så de ville være helt perfekte :D

    Min mail er k_jensen7@hotmail.com

    SvarSlet
  60. De ville da godt nok få mig i det rette julehumør ... krydser fingre og tæer for lidt held i 2014
    Min mail .. eventyrprincessen@yahoo.dk ..

    SvarSlet
  61. Dem kunne jeg godt finde et hyggeligt sted til de kunne bo :-)
    min mail anette.krogh.pedersen@mail.dk

    SvarSlet
  62. Sikke et sødt nissepar.
    De vil få et dejligt hjem her hos os❤️🎄

    SvarSlet
  63. Uhh, har lige set på dette par i dag, til min datter, som flytter hjemmefra, og derfor skal til at samle Maileg. Selvfølgelig deltager jeg. :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  64. krydser fingre :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  65. Bare de skulle fejre Julen hos os i vores lille Julehus :-)

    SvarSlet
  66. Hvor er de søde ❤️
    De må godt bo hjemme hos mig 😊

    SvarSlet
  67. De er så søde, de må gerne bo hjemme ved mig da :)

    email: idagormsen1@hotmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.