søndag den 26. oktober 2014

Ny Heico lampe til Jul..

Jeg var heldig og fandt denne søde Heico svampelampe i Dba.

Den var ligesom ny og passer bare så sødt til mine Maileg nisser.

Ved godt det er tidligt,  jeg tænker jul, men min jul starter tidligt, for jeg går længe og samler sammen til det, der skal pynte vores jul her hjemme, så får jeg nemmere ved at tænke kreativt, når julen rigtig nærmer sig.

Som min min mand sagde forleden dag " Hvor vil du snart have alle de nisser henne,"

Så måtte jeg lige fortælle ham, at det skulle han slet ikke bekymrer sig om, det var spild af tid ;-) :-)

Maileg nisser kan man ikke få for mange af :-)

Den fine Heico lampe kan også købes i butikker og på nettet.

Bla. Her!


Ønsker jer en dejlig Søndag derude :-)









2 kommentarer:

  1. Fin lampe og jeg giver dig ret - Maileg nisser kan man bare ikke få for mange af :0) Heldigvis er min mand også glad for dem og synes at de er fine. Men hvis du spørger ham, så har vi også rigeligt med julepynt - hi hi :0) Jeg gør ligesom dig - tænker i god tid over hvordan der skal julepyntes hvert år og køber lidt når jeg ser det. Der er nogle ting der bare har sine faste pladser og skal op hver jul - men der skal også lidt nyt til. Fortsat god søndag. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det med de faste pladser kender jeg godt .
      Prøver hver Jul og lave om på dem, men de ender som regel samme sted ;-)

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.