lørdag den 25. oktober 2014

Ny glasklokke fra ForGlemMigEj!

Endelig fandt jeg en glasklokke, der passer til de små Miss Etoile opsatser, den har lidt slibninger i glasset, ikke for meget, det er jeg slet ikke til og den passer perfekt i omkreds og højde.


ForGlemMigEj er en af mine absolutte ynglings butikker i Silkeborg og jeg besøger den så ofte jeg er i nærheden...

De er igang med at pynte til Jul og deres jul består udover smukke blomster og kranse, også af mange smukke sager fra Maileg, Greengate, Ib Laursen og andre skønne mærker.


I finder ForGlemMigEj Her!

Er i på Facebook, finder i deres gruppe Her!

Så husk endelig, hvis i er i nærheden og kig forbi, jeg lover jer i ikke vil blive skuffet :-))

Viser lige lidt billeder derfra og imorgen kan i se fine billeder af min glasklokke...



Husk! Min Give Away, hvor i kan vinde det sødeste Nissepar fra Maileg sponsoreret af www.møllegaarden.dk i finder den Her!























4 kommentarer:

  1. Preciosa entrada ,me gusta todo !!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn butik - har ellers lige været i Silkeborg i sidste uge, men fandt ingen steder med GG. Må se om jeg kan finde den næste gang jeg kommer der :0) Flot glasklokke - og de nye Maileg-nisser MUMS. Knus Anne

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker butik -kan godt forstå du må forbi der, når du er i nærheden ☺

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.