lørdag den 25. oktober 2014

Lene Bjerre drivhus har fået en makeover.

For et stykke tid siden fandt jeg dette fine drivhus i en gruppe på Facebook.

Syntes huset var rigtig fint og til billige penge, så jeg tænkte, at engang Annie Sloan Chalk Paint og en gang hvid voks, så ville det passe flot ind hjemme hos os.

Malingen har jeg købt hos www.flot-skrot.dk som har masser af skønne farver og vælge imellem.

Det ellers fine mærke skiftede jeg ud med en labelholder og så et fint Cath Kidston mærke i, så blev det lige som jeg ønskede.

Jeg har pyntet det med lidt jul, men bare rolig, det kommer væk igen, skulle bare lige prøve ;-) :-)

Det skal jo ikke frem allerede, selv om det er fristende, med alle de søde Maileg nisser jeg har fået købt mig...

Husk! Min fine Give Away fra www.møllegaarden.dk, i kan vinde det sødeste nissepar fra Maileg lige Her!


Ønsker jer en dejlig weekend...



Sådan så det ud, inden det fik engang Chalk paint...
















1 kommentar:

  1. Nøj hvor er det blevet flot - du forstår at finde de rigtige ting og så shine dem op så de bliver super flotte. Fortsat god weekend. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.