torsdag den 2. oktober 2014

Heldige mig!!

Jeg vandt nemlig Birgitte´s Give Away  på Havet Sus for ikke så længe siden og det var ikke mindre end et gavekort til www.Frk.mage.dk som helt klart er en af mine ynglings butikker.

Den ligger bare alt for langt væk fra Farsø :-((

Butikken ligger i Gilleleje, hvis i skulle komme den vej :-)

I kan få en rundvisningen i butikken her!

Frk.Mage er også igang med en ny butik som åbner på Østerbro.

Østerbrogade 128 2100 København.

Men så er det jo godt man kan sidde herhjemme og se hendes skønne butik og bagefter snolde lidt i web butikken.

Jeg fik brugt mit gavekort og lidt til og det blev i de skønne røde og hvide farver.

Postkassen skal bruges til juleposten og skal have sin plads imellem alle mine søde Maileg nisser, den er så flot og i den helt perfekte smukke farve.

I kan se alle Frk. Mage´s smukke sager her!

Vil lige sige tusind  tak for det fine gavekort til Frk. Mage og Havets Sus, som i kan besøge her!








2 kommentarer:

  1. Sikke fine sager du har valgt <3 Ja, jeg er jo vild med det hele og hvor er det en flot postkasse :)
    Tak fordi du linker søde.
    God dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Fine sager du har fået købt :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.