lørdag den 23. august 2014

Tavler af genbrug...

For et stykke tid siden kom min svigerfar med to fine små gamle vinduer, som han havde købt på bagagerumsmarked her i byen, han tænkte det lige var noget jeg kunne trylle med.

Det har jeg nu gjort og syntes faktisk de blev rigtig søde.

Den ene blev til en kridt tavle og den anden til en magnet tavle, de skal op og hænge ved siden af hinanden i mit krearum....

Håber i kan bruge ideen, man kan jo også bare bruge en alm. ramme, hvis ikke man kan få fat i et gammelt vindue...

I kan se min gamle tavle her! , som jeg engang har lavet af en gammel ramme.

Ønsker jer en fortsat dejlig weekend...

















12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak søde Camilla, dejligt du kiggede forbi.

      Knus Susi

      Slet
  2. love the blog, my little corner .visita
    http://gizelebrito1.blogspot.com.br/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you for your sweet comment. Greetings Susi

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Charlotte, håber du kan bruge ideen.

      Knus Susi

      Slet
  4. Hvor er de blevet fine og det vil helt sikkert se flot ud i dit krea-rum <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Birgitte, dejligt du kiggede forbi.

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.