torsdag den 28. august 2014

Skønne nye sager fra Gabrielles.

Vil lige vise jer de fine sager, som jeg har fået bestilt hos www.gabrielles.dk.

Kom jo desværre ikke afsted til det planlagte Gabrielle arrangement pga. ulykken, men så er det jo rart Posten er opfundet :-)))

Har fået købt lidt af det nye Greengate, som jeg vil vise jer her!


P.s Jeg har besluttet at lukke min gruppe på Facebook ned, da ulykken har givet mig mange smerter.
Vil selvfølgelig beholde min blog, så jeg håber i stadig vil kigge forbi.


Ha´en dejlig dag derude :-)))
























13 kommentarer:

  1. Dear Susi,
    I like this collection, especially the items with stars and the jug. Wonderful design.

    Greetings, Birgit

    SvarSlet
    Svar
    1. I also love this series and Selma <3
      Thank you for your sweet greetings.

      Love from Susi

      Slet
  2. Oh boy, I'm gonna faint! Such a beautiful collection and amazing photos:)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne sager du har købt - glæder mig også til jeg skal have lidt af det nye GG. Vil altid kigge forbi din skønne blog. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne <3

      Ønsker dig en dejlig weekend.

      Knus Susi

      Slet
    2. I lige måde søde - håber at det går fremad :) Knus Anne

      Slet
    3. Det går desværre ikke så godt, men håber snart på bedring ;-)

      Knus Susi

      Slet
  4. Flotte ting du har købt og rigtig fine billeder <3
    Jeg er ked af du stadig har det dårligt søde. Rigtig god bedring.
    Selvfølgelig vil jeg følge din blog.
    <3 Knus
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Birgitte <3

      Er også mega træt af det :-(

      Ha´en dejlig weekend.

      Knus Susi

      Slet
  5. Hej Susi
    Det er da et lille lyspunkt med de fine ting.
    Ked af at høre du stadig har det skidt.
    Følger med glæde med her.
    God bedring
    Knus ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Greengate´s smukke sager hjælper lidt på humøret ;-)

      Tak for din søde hilsen <3

      Ønsker dig en dejlig weekend.

      Knus Susi

      Slet
  6. Hej Susi
    Det gør mig ondt at høre du har været ude for en ulykke, håber det går lidt bedre. Selvfølgelig vil jeg blive ved med at følge din flotte og inspirerende blog, det var jo dig der startede mit blogliv ;). Jeg kan godt forstå du nedsætter dine aktiviteter her på nettet, nu gælder det for dig at bruge din energi på at blive frisk igen. Det er nogle rigtig fine ting du har fået købt dig. God bedring ønsker jeg dig

    Med venlig hilsen
    Vera

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.