tirsdag den 26. august 2014

Lav din helt egen kalender...

Hos www.onlinefotoservice .dk kan man lave mange fine sager med ens egne billeder.

Ved ikke om i kan huske de fine fotobøger, som jeg tidligere har lavet, bla. lavede jeg en rigtig sød julebog sidste jul, med billeder fra Julen 2012. ( den der er på det sidste billede)

Samt to rigtig fine bøger med billeder fra vores hus og have.

Denne gang har jeg valgt og lave en kalender for året 2015, så er jeg klar til et nyt år:-))

I kan selv lave kalenderen her!

Billederne jeg har brugt, er udvalgt fra nogle af mine mange billeder, som jeg havde i gemmeren.

Husk!! Hvis i skal lave en kalender eller andet, bliver kvaliteten bedst i billedernes oprindelige størrelse, dvs. inden i redigere dem.

Hvis i har lyst, så husk og hold øje med bloggen min, for inden længe kommer der en Give Away fra www.onlinefotoservice.dk hvor i får muligheden, for at vinde jeres helt egen kalender, måske en julgave ide :-)))

Ha´en fortsat dejlig dag derude...
















2 kommentarer:

  1. Ih hvor er den flot - den kunne du godt sætte i produktion - jeg ville være din første kunde. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Smukke smukke billeder. Den kan du godt være stolt af <3
    God dag søde.
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.