fredag den 29. august 2014

Fedt skilt fra Ib Laursen.

Det blev jeg nødt til at bestille, selvom det varer lidt endnu, inden det er Jul.

Men så var jeg sikker på at få det og jeg elsker det, det er så smukt, så smukt og vil helt sikkert blive kanon sammen med mine søde Maileg Nisser.

Måtte lige finde mine Grand Noel nisser frem af gemmeren ( de var ikke gemt så langt væk)...

Så nu vil jeg vise jer, hvor flot skiltet passer i farven, som jeg selv var meget spændt på.

Skiltet kan købes hos www.møllegaarden.dk  Her!

De fine nisser er sørme også allerede på lager, dem finder i Her!


Hvis i er spændt på at se alle de skønne Jule nyheder fra Maileg, kan i se  dem Her!

Der kommer så mange flotte sager!!!

Der kommer bla. en ny Grand Noel nisse, han er sat på ønskesedlen, er vild med de store Grand Noel Nisser ;-)

Vil i se flere nyheder fra Ib Laursen, kan i se deres nye katalog Her! 


Ønsker jer en dejlig weekend derude  :-))







Her ser i den nye Grand Noel Nisse.
Han er da bare ikke til at undvære i samlingen ...






3 kommentarer:

  1. Så fedt et skilt. Dejlig weekend og fortsat god bedring. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Tak søde Anne og i lige måde <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Det er så flot det skilt. Jeg er også så glad for mit. <3
    Det kommer til at pynte til jul sammen med alle Maileg nisserne.
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.