mandag den 21. april 2014

Nye thehætte til den store Greengate tekande.

Lige fra jeg så det smukke pudebetræk "Celine White" har jeg haft en ide om at sy en thehætte til den store Greengate kande. syntes nemlig den thehætte som Greengate laver er alt for bette til den kande, passer bedre til den runde af dem...

På trods af det gode vejr igår, fik min veninde og jeg sat os med hver vores projekt og det blev der en fin thehætte ud af.

Var lidt i tvivl om det ville se tosset ud med forskelligt stof, men syntes den blev super sød.

Jeg har simpelthen sprættet et pudebetræk op og syet den ud af det, var meget forsigtig for det var jo ikke en helt billig måde og gøre det på og må indrømme det drillede mig som ind i H.... da jeg skulle sy båndet på forneden, men jeg var stædig, så det lykkedes til sidst....

For nogle år siden lavede jeg et betræk til min varmedunk, her brugte jeg dog et gammelt quiltet pudebetræk, det var nemt og ligetil.

Den kan i se Her!

Pudebetrækket kan købes hos www.gabrielles.dk og www.møllegaarden.dk 

Ønsker jer en fortsat dejlig Påske :-)))








Her kan i se puden....








10 kommentarer:

  1. Den er helt vild flot <3
    Knus

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er den bare flot - skulle du blive træt af den, så har du en køber her :0) Du er altså bare go' til at sy og det ser altid helt perfekt ud :0) Synes at Greengate mangler nogle flotte tehætter i deres sortiment, så er det jo heldigt at du selv kan sy dem. Fortsat dejlig 2. påskedag. Knus Anne

    SvarSlet
  3. Det er bare så fint - når jeg ser alt dit green gate, kommer mine tanker altid hen på hygge og sommerhus. Men fint, det ser det i hvert fald ud. Dine billeder er altid så fine, det er du rigtig god til.

    SvarSlet
  4. Meget smuk - lige mig <3 og sikke flotte billeder som altid søde.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  5. Wow så lekker den ble <3 Tror jeg hadde holdt pusten hvis jeg hadde startet på et slikt prosjekt.... Puten er da bare super lekker den også ;-)

    Klem Mona

    SvarSlet
  6. Den er SÅ flot, søde Susi.. og igen igen... dine billeder er SÅÅÅ fantastisk smukke!
    Elsker din gennemførte stil.<3
    Knus fra rodehovedet;0)

    SvarSlet
  7. Herlige farger og herlige mønster…og ikke minst herlige bilder fra deg som vanlig.Det er en fryd å komme hit og nyte bildene dine!
    Toveklem.)

    SvarSlet
  8. Tak alle i skønne piger, det er altid så dejligt og få en lille hilsen fra jer og dejligt i kan lide det jeg laver.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.