onsdag den 2. april 2014

Bloggen fylder 5 år idag...

Ja! Det er helt vildt som tiden er gået stærkt.

Det har været 5 år med både positive og negative oplevelser her på bloggen.

De positive fylder heldigvis mest, så det er dem jeg glæder mig over hverdag....

Tusind mange tak til alle jer søde mennesker fordi i har været her og givet mig lysten til at være kreativ, uden jer var jeg stoppet for længst....

Det er nemlig ikke altid så rosenrødt,som det ser ud og være blogger, har desværre også mødt bagsiden af at være blogger og den har ikke været nem...

Men det tror jeg desværre der er mange der kender til...

Hvis i har lyst er jeg klar til endnu et år på bloggen.

Har lyst har min veninde og jeg en skøn Facebook gruppe som hedder Sommerhusliv, det kunne være hyggeligt, hvis i havde lyst til at være med.

Vi runder snart 1000 medlemmer...

Her har i blandt andet mulighed for at sælge og købe noget af det gamle Greengate...

I finder den Her!


Ha´en dejlig dag derude.

Knus Susi






25 kommentarer:

  1. Til lykke med de fem år! Jeg er da ked af at høre at du også har haft dårlige oplevelser ud af at blogge! Det er jo ikke meningen ... Men godt at der er flest af de gode oplevelser :-) Og fortsat god bloggelyst til dig!

    SvarSlet
  2. Tillykke med blog fødselsdagen <3
    Nyder alle dine billeder, så fortsæt endelig <3
    Knus Jeannette

    SvarSlet
  3. Tak søde Jeannette <3

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Tillykke med de 5 år ♥ Det er flot, at du har energi og lyst til at blive ved :o)
    Det er positivt, at du bemærker de positive oplevelser, og vi er mange,
    der håber på, at du bliver ved i lang tid.

    knus fra Vibeke

    SvarSlet
  5. Et stort tillykke med blog fødselsdagen.
    5 år - det er godt gået.
    Nyder at besøge din fine blog.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  6. Gratulerer med 5-års fødselsdag for den kjempekoselige bloggen din. Blir glad av å titte inn hos deg! Mvh. Anne-Mari

    SvarSlet
  7. Hjertelig tillykke med bloggens 5 år´s fødselsdag <3 <3 <3

    SvarSlet
  8. Søde Susi, stort tillykke med bloggens 5 års fødselsdag. Ja, jeg er jo en af dem der altid har nydt at snuse lidt rundt på din flotte blog og blive inspireret af dine opsætninger og gode og kreative ideer og opskrifter. Tak fordi du deler med os andre og jeg håber, at du har mod og lyst til mange år endnu. Knus Anne

    SvarSlet
  9. Gratulerer med 5 års dagen til denne flotte bloggen :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med fødselsdagen <3
    Jeg elsker din blog og følger dig gerne mange år endnu <3
    Kæmpe knus
    Birgitte

    SvarSlet
  11. Wauu, 5 år allerede!!! Fantastisk!
    Tror jeg har fulgt dig igennem i hvert fald de 4, måske mere, har nydt hver gang jeg har besøgt dig her på bloggen.
    Stort tillykke, knus fra Ditte

    SvarSlet
  12. Tillykke med bloggens fem års fødselsdag.
    Jeg følger jo med inde på sommerhusliv, så er en af de mange som allerede er med der.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med dagen. Det er virkelig øv at man skal ha negative oplevelser med sin blog, som bare skulle give glæde og hygge.

    SvarSlet
  14. Hip Hip HURRAH og <3 TILLYKKE - Hvor tiden dog bare flyver af sted.
    Dejligt at det er de positive oplevelser der fylder mest her.
    Må det forblive ved at være sådan. :)
    Forårskram Tina

    SvarSlet
  15. Tillykke med dagen. Glæder mig at du orker at fortsætte, DU må være en positiv pige, der glæder sig over små ting i livet, pyt med de negative, hatten bliver smidt op i luften herfra, håber du bliver ved i laaang tid. Knus Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Carina

      Det kan være hårdt med alle de rutcheture som det har givet, men jeg har ikke tænkt mig at give op ;-)

      Tak for din søde hilsen.

      Knus Susi

      Slet
  16. Tillykke med dagen...tænk at vi allerede har haft glæde af dig i 5 år. Jeg håber, at du også kommer på Instagram, så resten af verdenen kan se dine ting. Instagram-sekten har efterhånden vokset sig ret stor hihi.
    God weekend til dig knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte

      Jeg er endnu ikke kommet på Instagram og ved heller ikke om jeg får tid til det desværre.

      Har jo Facebook gruppen og det er en tidsrøver <3

      Knus Susi

      Slet
  17. Tusind mange tak for alle jeres søde hilsner, dejligt i kiggede forbi.

    Ha´en dejlig dag derude.

    Knus Susi

    SvarSlet
  18. Tillykke med jubilæet ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Merete
      Det kan da heller ikke vare længe før din fylder år, syntes vi har fulgt hinanden lige fra start af.

      Ha´en dejlig Søndag.

      Knus Susi

      Slet
  19. Hej Susi
    tillykke med blog fødeselsdagen.. Jeg har fulgt din siden jeg startede med at blogge - og har nydt godt af din hjælp som "grøn" blogger ;0)
    Jeg nyder at læse med og blive inspireret hos dig - så fortsæt endelig..
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde og tak fordi du altid er så flittig til at kigge forbi og smide en kommentar <3

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.