onsdag den 23. april 2014

Bladholdere i Greengate look...

For et par år siden købte jeg to "Kvissle" bladholdere i Ikea, men havde glemt de var pakket væk.

Så nu hvor jeg var så heldig og få dette smukke papir i fødselsdagsgave af en kær veninde, måtte jeg igang med at få dem beklædt.

Det pyntede gevaldigt og tog ingen tid og så passer de perfekt til mine stof notesbøger, som jeg har lavet.

Håber i kan bruge ideen, det behøver jo ikke og være Greengate papir, alt papir og tapet kan bruges.

Ha´en dejlig solskinsdag....









3 kommentarer:

  1. Du laver bare så mange søde og fine ting. Og de bladmagasiner er bestemt af de søde for jeg er vild med dem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. De er virkelig flotte, og rigtig god ide ;)

    SvarSlet
  3. Hej Hej ..

    Du har bare en rigtig skøn blog her :) tjekker den tit især fordi jeg selv elsker greengate 😊
    Du skriver tit at du har fået greengate papir .. Hvor får man dog fat i det..

    Mvh Didde cecilia

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.