tirsdag den 16. april 2013

Ny Give Away Fra DinSolbrille.dk

Vi kan jo ikke undvære solbrillerne, nu hvor sommeren er ved at være på vej.

Så jeg fået æren af at udlodde et gavekort på 500 kr til DINSOLBRILLE.DK som har et lækkert udvalg af solbriller til hele familien og priserne er super gode :-)

I kan vælge imellem mange smukke solbriller med og uden styrke og står i og mangler et bare læsebriller, Golf solbriller, kørebriller, motorcykelbriller, polaroidbriller  eller sportsbriller, så har de også et fint udvalg af dem...

De har fri fragt ved af køb over 300 kr  hurtig levering samt fuld returret på alle produkter.

Hvis i har lyst til at være med, skal i blot skrive en kommentar, men i må selvfølgelig også meget gerne dele på jeres blog og Facebook, hvis i skulle få lyst til det :-)

Jeg trækker Give Awayen d. 23 April 2013.

Ha´en dejlig dag derude....








62 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig Give Away - håber jeg er heldig :)

    Sætter helt klart din Give Away på min blog.

    Ha' en dejlig dag søde.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. HEI,

    flott gave, - vi trenger solbriller nå fremover!
    ha en deilig dag.
    klem TOVE

    SvarSlet
  3. Ja - man kunne måske godt få brug for et par solbriller i den tid der kommer - dejlig Give Away ;o)

    SvarSlet
  4. Sikke endnu en skøn give aways :-)
    Jeg håber meget på at blive den heldige vinder, da jeg pga min sjældne sygdom er meget svær lysoverfølsom og bruger solbriller - både indenfor og udenfor, og det er tit kedeligt med de samme solbriller altid. Udover det vil det til sommer blive min første sommer i mange år, hvor jeg får mulighed for at komme ud, så et par nye solbriller står højt på ønskelisten :-)

    SvarSlet
  5. lækkert - jeg er med :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/04/give-away-11.html

    SvarSlet
  6. Det kunne jeg sørme godt bruge!
    Har lige lavet en kæmpe ridse et det ene glas på de solbriller jeg har brugt det sidste år :-S

    SvarSlet
  7. Vil meget gerne være med ._)

    SvarSlet
  8. Lækker give away, jeg må da hellere være med.

    SvarSlet
  9. Jeg vil da osse gerne være med :-D

    SvarSlet
  10. Uh håber meget på at være den heldige :-)

    SvarSlet
  11. Det kunner jeg godt bruge tilsommer. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Mangler så meget et par fede solbriller, så krydser!

    SvarSlet
  13. her må jeg endelig være med. Mine solbriller trænger i den grad til udskiftning :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  14. Årh, jeg vil så gerne være med!
    Jeg krydser fingre for mig selv!! :) -Og håber virkelig jeg vinder.

    Ha' en god aften. :)

    SvarSlet
  15. Jeg mangler faktisk et par solbriller, da jeg kom til at sætte mig på mine i slutningen af sidste sommer, og ja, det er komisk :D

    Så det kunne da være helt fantastisk at vinde dette! Jeg krydser i hvert fald alle mine fingre og tæer. Og hvis det ikke virker, så vil jeg gerne sige tillykke til den heldige vinder, der er da heller ikke noget dejligere end et par nye solbriller, lige nu hvor forårsfornemmelserne er på vej :)

    SvarSlet
  16. Jeg er også med Susi.
    Det er da for dejligt til at lade være.
    Jeg trænger bare SÅ meget til et par nye,jeg har styrke i mine og bruger dem hel året. Dem jeg har nu er ridsede og 5 år gamle.
    Kh Linda

    SvarSlet
  17. Jeg er med! Sikke en lækker giveaway. Kontakt mig endelig på min mail, hvis jeg skulle være så heldig at vinde! amalie.monis@gmail.com

    SvarSlet
  18. Det passer så godt til det dejlige solskinsvejr vi havde i dag. :-)
    katrin@greencat.dk
    knus Katrin

    SvarSlet
  19. Vil starte med at rose din blog, hvor er den fin og gennemført :) - Kig gerne forbi min blog arasgreb.blogspot.com

    Og så er det ikke dårligt man kan vinde et gavekort til et par nye solbriller, når de gamle er så ridset det nok ikke er lovlige at køre med mere :P

    SvarSlet
  20. Lækkert!
    Vil pisse gerne have et par briller uden styrke, så kunne da være dejligt at vinde :)

    hyggelig blog du har!

    SvarSlet
  21. Åh, det ville være fantastisk at vinde - jeg er nemlig en KLOVN til det med solbriller og hvis nu jeg kunne shoppe solbriller uden at skulle tænke på prisen så kunne det være at jeg endelig kunne få "købt" mig et par til at gå sommeren i møde med ;-)
    Kram Louise

    PS: Jeg har ikke glemt, du modtager en hilsen fra mig så snart jeg er har den klar :-)

    SvarSlet
  22. Endnu engang har du en fantastisk præmie på højkant, så jeg krydser fingre for, jeg er den heldige vinder, der vil kunne nyde sommeren med nye solbriller :-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne være med :)

    Mvh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  24. Skøn give-away... at gå sommeren i møde med helt nye hippe solbriller, det ville være dejligt :-D

    SvarSlet
  25. SUPERFED Give Away ... Håber jeg bliver den heldige vinder. Trænger i særdeleshed til lidt forkælelse oveni et langt & hårdt sygdomsforløb. Ha en god dag til jer alle

    Alma Rosa

    SvarSlet
  26. Juhuu, trenger nye briller, de jeg har er helt skjeve;))
    Prver lykken jeg:)

    SvarSlet
  27. God give away.
    Lige som solen begynder at komme frem.
    Vil helt sikkert gerne være med.

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  29. Hej
    Kunne godt bruge et par fine solbriller ;-)

    SvarSlet
  30. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Juhuu Susi, håber jeg er heldig at få mine 3 år gamle "tiger" solbriller til en 20'er udskiftet...
    Smil fra solskin :)

    SvarSlet
  32. Det vil være fint med et tilskud til et par solbriller med styrke til min kæreste. Han har tit 'sol-hovedpine'.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Solen kommer skønt, og briller skal der til
    Nyd foråret
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  34. Fine solbriller der er på den side håver jeg vinder :-)
    frejahoy@gmail.com
    Hilsen Freja

    SvarSlet
  35. Sikke en dejlig giveaway, lige noget for mig:)

    SvarSlet
  36. Jeg trænger til nye solbriller så denne flotte give away vil jeg rigtig gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  37. Jeg har faktisk ingen solbriller, så jeg krydser fingre!
    http://christinachili.blogspot.dk/
    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Solbriller kan man da heller aldrig få for mange af ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  39. Lige hvad jeg står og mangler ;)

    Deltager meget gerne og deler på fb ;)

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  40. Lige hvad jeg kunne bruge! :)
    sophierj_1996@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Fed give-away. Jeg krydser fingre!

    dobby96@hotmail.com
    http://simonewarncke.blogspot.dk/

    SvarSlet
  42. Så lækkert, jeg krydser så meget fingre:-)

    SvarSlet
  43. WAUW hvor lækkert :-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Ja tak :o) Fed give away...

    Og for pokker da - kæmpe tillykke med soveværelses-konkurrencen. Hvor er det bare helt fantastisk.

    Knus til dig.

    SvarSlet
  45. Smider et lod i puljen :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  46. jeg vil meget gerne deltage

    SvarSlet
  47. Sikken en fin give away, jeg håber jeg er den heldige :-)

    Ha' en dejlig dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  48. Sikke en skøn give away, håber solen bliver fremme :-)

    SvarSlet
  49. Fantastisk, tror jeg vil forære min mand et par solbriller hvis jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  50. Lækkert hvem kunne ikke bruge et par nye fancy solbriller, til at gå foråret og sommeren imøde....jeg deltager gerne...

    SvarSlet
  51. Hej du! Jeg har lige fundet din blog og her er da SÅ lækkert;0)

    SvarSlet
  52. Sikken fin give away! Åh, håber jeg er heldig denne gang :-)
    dagmaroh@hotmail.com

    SvarSlet
  53. lækker præmie

    deltager :-)

    Kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  54. Deltager og delt - kig forbi min blog:

    http://oktoberkindblog.blogspot.dk/

    :-) oktoberkind

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.