fredag den 12. april 2013

Hæklerier fra Blogland...

Det er lige hvad jeg er blevet forkælet med her på det sidste...

Først fik jeg de yndigeste hæklet æggevarmere fra Lise Halager, som har en skøn blog i kan besøge Her!

Så kom der sandlig endnu en overraskelse fra søde Vibeke med fine små hjerter og rigtig søde hæklet fyrfads holdere Vibeke har denne skønne blog, som i kan besøge Her!

Idag kom der så endnu en overraskelse, en hel pose fyldt med de smukkeste  hæklet påskeæg fra denne skønne pige Anette med bloggen Lyserød, som i kan besøge Her!

Det er så dejligt med alle de søde piger i blogland, dejligt vi kan inspirere og hjælpe hinanden og på den måde alligevel få vores ønsker opfyldt...

Jeg kan nemlig overhovedet slet ikke enes med en hæklenål, så jeg havde aldrig fået alle de smukke hæklet sager, hvis ikke jeg var begyndt at blogge.

Jeg håber en dag. jeg kan gøre gengæld og glæde jer skønne tøser.

Tusind mange Tak fordi i er som i er <3 p="">












5 kommentarer:

  1. Godt nok nogle fine ting du har fået - elsker hæklerier ;0) Dejlig fredag. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Sikken fine hæklerier og dejligt at blive så "begavet" <3

    SvarSlet
  3. Så mange lekre heklerier - det er bare fantasien som setter grenser :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlet
  4. Du er godt nok super, heldig- de er jo alle lige dig. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Smukt ser det ud <3
    Det er heldigvis noget man altid kan gemme og bruge igen og igen.
    Tillykke med det hele.

    Ha' en dejlig dag søde.
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.