onsdag den 23. januar 2013

Give Away Nr 2

Så tøser!!! Nu har i muligheden for at vinde "Prinsessen På Ærten" fra Vores allesammens Maileg.

Prinsessen er sponsoreret af den skønne butik Shop -Teglgaarden.dk som er forhandler af Maileg og mange andre skønne mærker  fra bla. Blommingville, Cupcakes, Medusa, Cream, Bohéme, Container, Tina Wodstrup og mange flere...

Lige nu er der udsalg, hvor i kan spare helt optil 70 %, så kig endelig forbi og se Edel´s fine butik.

Hvis i vil være med i min Store Give Away, som trækkes d. 6 Februar 2013.

Kan i se betingelserne og smide lodder i puljen Her!

De kommentarer der lægges under dette indlæg gælder ikke, for så kan jeg ikke styre optællingen, så følg linket og læg jeres lodder der :-)

P.S I kan højst deltage med 6 lodder i min Store Give Away, så har i lagt en kommentar, er det den der tæller i alle mine Give Away indtil den trækkes D. 6 Februar 2013...

Kig forbi igen imorgen, der kommer Give Away Nr 3.....


Give Away Nr 2.

Give Away Nr 1.



24 kommentarer:

  1. Endnu en herlig sag :-) Lige noget for en lille Laura :-) Kigger på dit link .

    SvarSlet
  2. A'rmen Susi, undre mig ikke at du kommer med sådanne skønne sager du hjerteligt deler ud af!

    Håber jeg er heldig, med en ekstra fødselsdagsgave ;)
    Dejlig dag til dig! Smil herfra

    SvarSlet
  3. Den prinsesse er da bare herlig - jeg har meldt mig under linket ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  4. Hvis man vil være med i dine give-aways hver dag, skal man så dagligt ligge en komentar med hvor mange lodder man deltager med eller skal man kun gøre det 1 gang?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna

      Du skal kun gøre det engang, så er du med i allesammen.

      Held og Lykke

      Knus Susi

      Slet
    2. Hej Susi.

      Mange tak, jeg krydser fingre for at jeg vinder ;-)

      Kram fra Nanna

      Slet
  5. Kender en lille pige, som ville blive meget glad for prinsessen.

    SvarSlet
  6. Åh hende må jeg eje til min Alma! Er straks med på 3 lodder!
    Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lykke

      Du kan kun deltage på det indlæg som jeg lagde igår og som der er indsat et link til i dette indlæg.
      Så hvis du deltog igår, gælder dine lodder til alle de præmier der kommer i min Give Away i de næste 14 dage...
      Man kan højest deltage med 6 lodder.

      Knus Susi

      Slet
  7. Jeg er med på 4 lodder har desværre ingen blog men har delt på facebook og er fan af din anden side.

    Hvor ville jeg rigtig gerne vinde den skønne prinsessen på ærten til min datter på 2 år

    mange knus fra gitte
    En glad læser af dine blogs

    SvarSlet
  8. Kære Susi. Hvilken gavefest du har gang i her på bloggen, er da også noget at fejre med mere end 1000000 besøg, stort tillykke ;)
    Jeg vi gerne deltage med max antal lodder, så er der bare tilbage at krydse fingre.
    Klem!

    SvarSlet
  9. Den er simpelthen så vidunderlig! Jeg har vist allerede deltaget på gårsdagens indlæg med fire lodder - men ville bare lige smide ekstra mange krydsede fingre i puljen her, da det er min tre-årige Svaneprinsesses store drøm! Hun er bidt af en gal prinsesse.

    SvarSlet
  10. Hej Susi

    Ja jeg krydser fingre for at jeg vinder denne fine give away - og er jeg den heldige vinder så er det ikke til nogle små piger, men til mig selv :-) for jeg har lææææænge gerne ville have prinsessen på ærten, men synes den er lidt dyr :-)

    krydser fingre for at jeg vinder (har allerede smidt 6 lodder i den store fantastiske give away som du har gang i).

    Knus

    SvarSlet
  11. Uhh... jeg vil da hjertens gerne være med her og håber på, at jeg kan være heldig.
    - så mange, mange dejlige sager ;o)
    kh. Hanne

    SvarSlet
  12. Det er overdådighed det her - En lækker give away mere. Og det er kun nr. 2 - Det er overraskelsernes tid - :-)

    SvarSlet
  13. Skøn skøn giveaway, og min lille Emma ville elske den præmie :)
    Fin blog, kom også forbi min og se ;)

    kreagrotten.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Er fast læser og skriver en kommentar ved ikke hvor mange lodder det gir, men håber det gir lidt for jeg ville da elske at vinde den fine præmie
    kh karin c

    SvarSlet
  15. Jeg tror at lille Alma ville blive glad for at den kunne stå og pynte hos hende :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  16. Oh, my 4-year-old twins would loooove this!!:) So count me in:) Greetinga from Finland:)

    SvarSlet
  17. Sikke en fin give away.
    Er helt vild med Mailegs skønne univers og Karla blive glad for den søde prinsesse :)

    Jeg smider 3 lodder i puljlen og krydser fingre.

    SvarSlet
  18. Hvor er hun bare sød. Straks er man tilbage i dejlige eventyr... :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.